Paljonko ootte laihtunut parhaimmillaan viikossa?

8 kiloa.

Alettiin miehen kanssa seurustelemaan ja mä pidin itseäni kauheen lihavana (en ollut lähellekään lihava). En halunnu koskaan syödä miehellä mitään, kahvia vaan join. Mä asuin silloin isällä, jotain 5 kilsan päässä miehen kotoo, kävin 7 kilsan päässä (miehen kotoa) lukiota, joten joskus tuli pyöräiltyä päivässä monta kymmentä kilometriäkin, jos oikeen ramppas eestaas.
 
miisa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:19 Panthera leo kirjoitti:
8 kiloa.

Alettiin miehen kanssa seurustelemaan ja mä pidin itseäni kauheen lihavana (en ollut lähellekään lihava). En halunnu koskaan syödä miehellä mitään, kahvia vaan join. Mä asuin silloin isällä, jotain 5 kilsan päässä miehen kotoo, kävin 7 kilsan päässä (miehen kotoa) lukiota, joten joskus tuli pyöräiltyä päivässä monta kymmentä kilometriäkin, jos oikeen ramppas eestaas.
Siis viikossa 8 kg???? Uskomatonta :eek: :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:21 miisa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:19 Panthera leo kirjoitti:
8 kiloa.

Alettiin miehen kanssa seurustelemaan ja mä pidin itseäni kauheen lihavana (en ollut lähellekään lihava). En halunnu koskaan syödä miehellä mitään, kahvia vaan join. Mä asuin silloin isällä, jotain 5 kilsan päässä miehen kotoo, kävin 7 kilsan päässä (miehen kotoa) lukiota, joten joskus tuli pyöräiltyä päivässä monta kymmentä kilometriäkin, jos oikeen ramppas eestaas.
Siis viikossa 8 kg???? Uskomatonta :eek: :eek:
Kyllä vaan. Mutta kyllä heikottikin, ihan omaa tyhmyyttäni. :/
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:30 Nainen72 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:28 Pix kirjoitti:
Viikkoa en oo kokeillut koskaan, mutta päivässä 6,5 kiloa. En suosittele.
Olipa vale...
Hani, liity kamppailu-urheiluseuraan, ryhdy kilpailemaan, mene punnitukseen. Yritä päästä alempaan painoluokkaan. Ei ole vale, ei myöskään ole mukavaa. Ja kilot tulevat ottelun jälkeen ihan taatusti takaisin. Nestettähän siinä poistetaan.
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:35 Nainen72 kirjoitti:
Juu, kyllä mä tiedän näistä, mut et 6,5kg...Eiks se ole naiselle tosi paljon? Tuntuu ainaskin mahdottomalta vaikka kuinka olis saunassa vaatteet päällä...
Kyllä siinä tehdään tavan paljon muutakin kuin ollaan saunassa vaatteet päällä.
 

Yhteistyössä