H
heh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yks myyjä vain :en mä sit muista tiedä mut ite pärjäilen ihan ok!
Mitähän sinäkin mahdat myydä...?????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yks myyjä vain :en mä sit muista tiedä mut ite pärjäilen ihan ok!
Alkuperäinen kirjoittaja mamski:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:harjottelijanpalkka on 7,82e. Iltalisä 3,89(?)e ja la-lisä 4,98e. Ensimmäisen vuoden myyjän myyjän palkka on 8,70e. nousee joka vuosi.
kauan tota harjottelijan palkkaa saa pitää?siis kun olen alottanut marraskuussa niin nouseeko mulla vasta seuraavana marraskuussa tohon ensimäisen vuoden myyjän palkkaa,8.70?
Alkuperäinen kirjoittaja siidah:pieni tuntipalkka teillä! miten oikein pärjäätte?
Alkuperäinen kirjoittaja siidah:pieni tuntipalkka teillä! miten oikein pärjäätte?
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vaan:Pakko sanoa että pa....skaa palkkaa saatte :O
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja yks myyjä vain :en mä sit muista tiedä mut ite pärjäilen ihan ok!
Mitähän sinäkin mahdat myydä...?????![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Kyllä itsekin on saanut ihmetellä TESin palkkataulukon tuntipalkkoja..Kalleusluokka I 9,19 ja kalleusluokka II 9,04..eli 1.vuoden myyjä. Nämäkö on siis minimipalkat? Kuten edellä joku kirjoitti, että ei ole saanut edes tällaista palkkaa, niin se on tosi. Itsekin olen saanut tyytyä reiluun 8 euroon vaikka kokemusta on.. Onko jollakin tietoa miten tämä on mahdollista? Itsehän sitä varmaan tyhmä on kun suostuu tekemään... Niin missä on kerrottu mitkä kuuluu kalleusluokkaan I ja II?
Alkuperäinen kirjoittaja leijona80:mulla ei ole koulutusta myyjän ammattiin mutta työkokemusta vajaa 6 vuotta ja palkkaa saan 9,19e/h +lisät.
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:niin vielä pakko sanoa tuosta pärjäämisestä.. Aika iso osa ihmisistä ei saa tämän kummoisempaa palkkaa ja hyvin on pärjätty. Jos tonni jää käteen niin se on ollut paljon. Arvostan kyllä ihmisiä jotka tienaa paremmin, mutta jonkunhan se on tämäkin työ tosiaan tehtävä. Ilman "työläisiä" ei maitoa kaupasta haettaisi. Eli arvostusta meille ja siivoojista puhumattakaan...he tekevät todella tärkeää työtä ja aivan alipalkattu