paljonko on menny joululahjoihin rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
0e vasta, mut ens viikola pitais menna jo ostaa, et saa ajoissa postiin sisaruksille :heart: Suomeen kestaa kuitenki postitus ja haluun olla varma et ehtii ajoissa.
Aion kayttaa ehkapa n. 20-40e joululahjoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
0e vasta, mut ens viikola pitais menna jo ostaa, et saa ajoissa postiin sisaruksille :heart: Suomeen kestaa kuitenki postitus ja haluun olla varma et ehtii ajoissa.
Aion kayttaa ehkapa n. 20-40e joululahjoihin.
Mä postitin pari vuotta sitten Manchesteristä Suomeen 14. päivä ja oli perillä vasta välipäivinä. :( Että kantsii olla tosi varhain liikkeellä, jos haluaa varmistaa ehtimisen.

 
HALUU PÄÄSTÄ JOULUOSTOKSILLE JO :headwall: :headwall: :headwall: B)
Reilu satanen on menny, mut en oo ollu yhtään "ostoksilla". Netistä tilaaminen on kyllä niin kylmää touhua että.
Joulumieli pitää mennä hakemaan jouluruuhkasta.... :kieh:
 
ööö
jaahas, paljonkohan sitä on menny??..tässä kun vähän päässä laskee niin lasten lahjoihin n.250e tällä hetkellä. muutamia aikuisten lahjoja vielä puuttuu mutta ne sitten sieltä jouluruuhkasta käyn ostaa :)
 
liian paljonkohan?
Apua! Minun pitää alkaa hillitä tätä! Pari lahjaa ostin yhdestä kaupasta ja meni 130?. Muihin mennyt sitten paaaljon enemmän. En oo laskenut, mutta siinä on mukana mariskooli, astioita, tuikkulyhtyjä, luomuruokaa jne. ...En taida uskaltaa ajatellakaan. Ostan aina lahjat kaikille siskoilleni ja niiden miehille, mummoilleni, ukeilleni, sedälleni ja tädille ja kummilapsille oman ukkoni ja lapseni lisäksi. Minusta on kiva antaa ja antaa sellaista mitä tiedän vastapuolen tarvitsevan/haluavan. Tutuissani on paljon huonosti toimeentulevia ja annan heille jättikokoisen herkkukorin(itse täytetty, että siinä on jotain järkevääkin sisällä) lahjaksi jonkun muun lahjan ohella. Kaikkinensa mulla menee yli 1000? lahjoihin...
 

Yhteistyössä