no hyvin vähään olen ollut markka-aikaa töissä. joskus kesätyössä siivoojaana ja muistelisin että tuntipalkka oli 32mk tunnissa. voikse ees olla noin vähän?
Muistankohan enää tuota... Dippatyöpaikassa se oli ruhtinaalliset 10500mk mutta taisi nousta jonkun verran ennen euroon siirtymistä kun valmistuin ja sain parempia hommia.
En muista yhtään! Ehdin saada markkoja niin vähän aikaa, ennen kuin siirryttiin euroon. Tää jää kyllä nyt häiritsemään. Oliskohan sitten ollut jotain 18 000 markkaa.
Mä muistan miten haaveilin 10 000 markan kuukausipalkasta, se tuntui musta valtavan etäiseltä haaveelta . Mä työskentelin markka-aikaan vakkarina R-kioskilla ja nettopalkko pyöri siinä 4000-5000 markan välimaastossa. Bruttoa en valitettavasti muista.
[QUOTE="annika";25919966]no hyvin vähään olen ollut markka-aikaa töissä. joskus kesätyössä siivoojaana ja muistelisin että tuntipalkka oli 32mk tunnissa. voikse ees olla noin vähän?[/QUOTE]
Mulla oli ekassa kesätyöpaikassa (R-kioskissa) tuntipalkka n. 22,50 mk/h. Tosin se oli harjoittelupalkka, siitä se taisi nousta just tuohon kolmenkympin hujakoille.
No kuukausitulot oli silloin vähän yli 10000 mk, olin silloin kohtalaisen tuore sairaanhoitaja vuorotyössä.
Nykyisin edelleen sairaanhoitajana vuorotyössä (vähemmän tuoreena) palkkani on hiukan yli 2600 euroa ilman vuorolisiä (kokemuslisät ja hekot tuossa ovat).
noin 120000-15000mk taisi olla. Mutta olin silloin harjoittelija ja tein vuoroja/seisokkitöitä jne, kaikkea mistä sai extraa opiskeluun. Nyt mennään siellä 3800 tienoilla hieman riippuen kuusta, onko työreissuja vai ei.
Mulla oli 7500 mk ja muistan, miten isolta summalta se tuntui opintotuen jälkeen. Ajattelin jopa, että mitä mä kaikilla näillä rahoilla teen No, maksoin sitten opintolainan melko nopeasti pois, lyhennys oli 1500 mk/kk.