Paljonko olette "tienanneet" kirpparilla jossa myyjä itse paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Eli siis paljonko saitte rahaa päivän aikana kun olitte myymässä tavaraa, ja mitä tavaraa myitte?

Mulla myynnissä lastenvaatteita ja -tavaraa, ja mietin että minkälaisella kirpparilla niitä kannattaa myydä. mulla on aiemmin ollut pöytä viikon yhdeltä itsepalvelukirpparilta.

40-250e. Riippuen paikasta ja tavarasta. Parhaimmat tilit tuli silloin, kun oli enemmän astioita ja muutama vanha VHS-nauhuri mukana (siitä siis on jo aikaa...). Kirppis oli suosittu. Noin 40e taisi olla saalit pihakirppikseltä viimeksi, kun myin jämiä astioita, aikuisten vaatteita, verhoja ja remppatavaraa. Vaatteet eivät menneet, eivätkä oikein enää astiatkaan. Huonosti kävi väkeä. Toki vaiva oli pieni lähteä ulos kotitalosta ja pistää pöytä tien viereen... Töissä myyn lastenvaatteet ja tarvikkeet pienemmissä erissä ja silloin myyntiaika on yleensä 2h/kaikki meni. Viimeksi tuli 80e ja vaatteet noin 1-15e kpl. Riippuu siis mitä myy: body ja lastenvaunut ovat eri hintaisia...

En myy itsepalvelukirpparilla mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Eli siis paljonko saitte rahaa päivän aikana kun olitte myymässä tavaraa, ja mitä tavaraa myitte?

Mulla myynnissä lastenvaatteita ja -tavaraa, ja mietin että minkälaisella kirpparilla niitä kannattaa myydä. mulla on aiemmin ollut pöytä viikon yhdeltä itsepalvelukirpparilta.

Myyrmäkihallissa lauantai-sunnuntaipäivät tienasin 620e.

Yhteistyössä