Paljonko olette parhaimmillaan netonnut kirppismyynnillä ? :)

  • Viestiketjun aloittaja "yksi"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Millaisia määriä vaatteita teillä on ollut 400-500€ myynnillä vai onko ollut paljon ulkovaatetta, merkkitavaraa tms? Ihan perus-kirppiskamalla tuskin moiseen myyntiin pääsee eli vaatteisiin on ehkä satsattu enemmän myös uusina :)
 
[QUOTE="vieras";24478697]Millaisia määriä vaatteita teillä on ollut 400-500€ myynnillä vai onko ollut paljon ulkovaatetta, merkkitavaraa tms? Ihan perus-kirppiskamalla tuskin moiseen myyntiin pääsee eli vaatteisiin on ehkä satsattu enemmän myös uusina :)[/QUOTE]

Sanotaanko paljon. Ja paljon sellaisia vaatteita mitä Suomesta ei saa. Ostan lasten vaatteet lähes aina Espanjasta kun käyn siellä kuitenkin säännöllisesti. On paljon halvempaa kuin täällä.
 
"vieras"
26 euroa, en ajatellut enää toiste ottaa kirppispöytää :)

Tosin mietin tässä yks päivä, että paljonkohan saisin rahaa jos akuutissa rahapulassa ei ois mitään muuta vaihtoehtoa kuin myydä omaisuuttaan. En usko, että saisin jotain 500e enempää mitenkään vaikka myisin ihan koko irtaimistoni, kaikki huonekalut, astiat, vaatteet, kodinkoneet tms. Ehkä paskin rahantekovinkki, mitä köyhälle voi antaa, on ehdottaa myymään tavaroita kirppiksellä. Jos siitä meinaa mitään tavaroiden senhetkisen käyttöarvon ylittävää saada, se vaatii et sentään joskus aiemmin olis ollut rahaa ostaa jotain vähän parempaa. Ei näistä kirppisvaatteista ja kierrätyslastulevyrojuista, mitkä mä olen haalinut puoli-ilmaiseksi, kukaan muukaan maksa sitä vähääkään mitä itse aikanaan.
 
"vieras"
Mulla oli ihan perusvaatetta, mutta olin jemmannut niitä monta vuotta ja nyt vein ekaa kertaa. Joka päivä vein hirmuisesti lisää eli myin oikeesti paljon halvalla. Myynti siis noin 600 euroa viikon ajalta.
 
"vieras"
Onks kukaan saanut mitään mainittavia summia ilman lastenvaatteita tai -tarvikkeita tai merkkivaatteita? Siis ihan aikuisten tavallisista vaatteista ja muusta perusromppeesta?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24478763]Onks kukaan saanut mitään mainittavia summia ilman lastenvaatteita tai -tarvikkeita tai merkkivaatteita? Siis ihan aikuisten tavallisista vaatteista ja muusta perusromppeesta?[/QUOTE]

Kodin tavaroista ja tekstiileistä saa hyvin jos ovat vähän uudempaa ja siistimpää laatua. Ne ja lastenvaatteet menevät. Aikuisten vaatteet menevät aina huonommin, hyvät toki aina jos hinta on alhainen.
 

Yhteistyössä