Paljonko mun pitäis tiputtaa painoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läskityttö.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läskityttö.

Vieras
Oon 163cm pitkä ja 68kg
Paljonko teidän mielestä mun pitäs saada pudotettua painoa (ite aattelin 10-15 kg)
ja mikä olis nyt paras keino? kaloreiden tarkkailu vai joku karppaaminen tms nälkädiieetti?
Liikun kyllä normaalisti jne et tuo ruokavalio pitäs saada kuntoon!

Mulla myös on sellanen kroppa et kaikki ylimääränen kerääntyy VATSAAN. et näytän välillä siltä ku olisin raskaana tms :(

no tuo 65kg on aika paljon mun pituselle. Viime keväänä sain pudotettua siihen 60 kg ja silti näytin keskivartalo pulskalta eli pitäs päästä alle sen 50kg. Kaikki kilot tuli siis takasin syksyn ja joulun aikana mitä sillon pudotin.

Kolme kiloa on sopivasti. Se lähtee ihan vaan kasviksia lisäämällä (pitävät nälkää ja sisältävät vähänlaisesti energiaa). Jos on kovin paljon makealla herkuttelua, sitä kannattaa vähentää.

kannattaa ottaa vaikka muutama kilo alkuun tavoitteeks. väsyt jos liian ison tavoitteen otat!

Kannatan ruoka-annosten pienentämistä, kasvisten lisäämistä, herkkujen vähentämistä...

Jos vaikka karppaamalla ym. saat kilot pois, tulevat ne TAKAISIN kun siirryt taas entiseen ruokaan...

Lisää vielä liikuntaa ja hanki hyvät syvät vatsalihakset, niin ei vatsa roiku. Liikunnan pitäisi nopeasti vähentää nimenomaan viskeraalista eli vatsaontelon sisäistä rasvaa.

Ja alkoholi on paha lihottaja, tiesitkö? Se nimenomaan kasvattaa mahaa helposti. Juo vaan Sprite Zeroa...

no tuo 65kg on aika paljon mun pituselle. Viime keväänä sain pudotettua siihen 60 kg ja silti näytin keskivartalo pulskalta eli pitäs päästä alle sen 50kg. Kaikki kilot tuli siis takasin syksyn ja joulun aikana mitä sillon pudotin.

Täh, mitä ihmettä varten alle 50??? Saat kuule tehdä ihan hitosti hommia ja nähdä nälkää jos meinaat noin kuikelona pysyä, jos kerran lihomiseen olet taipuvainen! Laihduta vaikka siihen 60 kiloon, varmaan lähellä sinun hyvänolon painoa, ja yritä pysyä siinä. Syö paljon proteiinia, niin lähtee läskit eikä lihakset.

No mä pyrkisin sinne n.60 kiloon ja liikkuisin ja välttäisin hiilareita niin sillä pääsis siitä masusta, mutta ei menettäisi muotoja. Tietty, jos haluaa näyttää kukkakepiltä niin sit pois se 20 kg...

Syön nytkin paljon vihanneksia, koska tykkään paljon vihanneksista!! Ehkä ongelma sitten on tosiaan ne annoskoot ja sit tykkään kyllä viikonloppusin herkutella kaikenlaisilla tortilloilla yms yms.

Nyt oon pari päivää koittanut syödä ihan normaalia ruokaa, mut oon syönyt puolet vähemmän kun mitä ennen ja koittanut juoda vettä paljon.
Miks just sprite zeroa, miksei esim. cocacola zero vai mitä tolla tarkotit? :D :D

Karppasin ( okei no se oli jonkinlaista karppausta, eli jätin vaa kaikki pastat, perunat, leivät pois) sillon keväällä. Söin paljon mehukeittoja ja vihanneksia yms, mut en siis mitää laskenu enkä ees osaa karpata mitenkää OIKEIN. mut silti paino tippu SILLON!. nyt yritin uudestaan "karpata" syömällä rasvaa enempi jne nii ekan kuukauden paino pysy samana ja toisena kuukautena aloin lihota.
En siis karpannu oikein tms. En enää ees tajua miten se paino viime keväänä lähti niin helposti alas...

Huooh.- Koitan nyt syödä vähemmän ja en syö MITÄÄN herkkuja.

Höh, nää mun viestit ei näy mulle tääl. Siis olen hoitovapaalla lapsen kanssa kotona!! (Kohta on varmaan kolme noita viestejä peräkkäin kun tää sekoilee jotain). !!

Mutta siis minkä verran on sopiva määrä syödä? Käytännössä että ei tule ähkyä, mutta nälkä lähtee? :) Oon oikeesti nyt motivoitunut tähän kun ärsyttää tää jojottelu!!!!!!

165/60kg nyt tiputin painoa 10kg, joulukuussa alotin ja tavotepainossa ole. enempää ei kestä lähteä. vaatekoko muuttu 40->36 syön samaanlaihin ku ennen mutta liikun jokapäivä, hiihtoa,juoksua ja kävelyä. + kotijumppaa 20-45min ja juon paljon vettä. pikkuhiljaa alkaa taas lihakset löytymään. sain fysioterapeutilta tosi hyvät ohjeet syvien vattalihasten tekeen, ens nämä kuntoon enne ku voi ees pinnallisista haaveilla. olo parani paljon ku painoa saiin pois :)

parivuottasittetuli vattan kans ongelmia ja paino tippu 51kg, vaateenkanto telineeltä näytin. aivan viston näkösiä net kuvat.. puistatus ...

Olen nyt samoissa mitoissa kuin sinä, painoa on viimeisen vuoden aikana tippunut noin 20 kg. Olen ottanyt tähtäimekseni pudottaa 63 kiloon, sitten katson viihdynkö siinä vai vieläkö tiputtaisiin painoa vitosella allkavaan lukemaan. Hoikimmillani olen painanut 55 kiloa, ja kuvissa näytän jo liian hoikalta siinä painossa.

Ja minulle paras keino on ollut jättää herkut pois, pienentää annoskokoa ja harventaa ruokailuja - syön 3-4 kertaa päiväsä. Mutta mikä toimii yhdelle ei välttämättä toimi toiselle.

Viimeksi muokattu:
tänään söin aamulla 2 leipää (juustolla, kurkulla, tomaatilla jne) ja päivällä ( 4-5 aikaa) söin makaronilaatikkoa. Muuta en ole syönyt, juonut vettä jne olen..

Ja välillä tuntuu että pystynkö edes laihtumaan oikeasti laihaksi? Siis voiko olla niin etten tota mahaa saa koskaan kivaksi? :/ En oo aiiiikooiihin ollu sillai että olis bikineissä kehannu kulkee missänimes.. :O Lapsena ehkä..

Yhteistyössä