Paljonko mielestäsi saa pusero maksaa, että pidät sitä vielä halpana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5 € tai alle on halpa. Mutta shoppailenkin lähes poikkeuksetta kirppiksillä.

Uudesta paidasta voisin olla valmis maksamaan ehkä korkeintaan 20 €, jos kyseessä olisi arkivaate. Juhlapaidasta voisi maksaa enemmänkin, siinä kipuraja olisi varmaan 50 € paikkeilla. Vaikka toki tsekkaisin ensin kirppikset. :)

[QUOTE="Nina";28177401]Entä paljonko on ehdoton yläraja, mitä puserosta maksaisit/olet maksanut?[/QUOTE]

Aikuisen puserona 25e pidän halpana ja huonolaatuisena. 50 taitaa olla peruspuserosta maksimi. Neuleista olen maksanut 80€:akin, mutta sitten pitää olla tooooodella ihana.

[QUOTE="Tiina";28177475]Aikuisen puserona 25e pidän halpana ja huonolaatuisena. 50 taitaa olla peruspuserosta maksimi. Neuleista olen maksanut 80€:akin, mutta sitten pitää olla tooooodella ihana.[/QUOTE]

Mä itseasiassa myös epäilen huonolaatuisiksi trikoopaitoja, jotka on alle 20e. Silloin pitää merkin olla tuttu. HUonolaatuisella paidalla ei tee mitään, enkä halua kannattaa kertakäyttökulttuuria.

Riippuu vähän puserosta, mutta alle 30 € on halpa ja mun kallein pusero taisi maksaa jotain 150 €. Mulla ei mitään ehdotonta ylärajaa ole, mutta yli satasen paitoja pidän kalliina.

Yli 20e puseron pitää olla jo todella mieluinen ja tarpeellinen että ostan, kallein paita (huppari-tyyppinen) ollut n. 50e mutta se taitaa olla ainoa yli 30e vaateostokseni - farkuista olen saattanut joskus maksaa 40e. (en nyt laske tähän ulkovaatteita)

Olen todella pihi kaikessa rahankäytössä enkä tykkää ostaa mitään kallista, shoppailen lähinnä vain alennustuotteita tai muuten edullisia.. Silti olen useimmiten ollut todella tyytyväinen vaatteideni laatuun ja käyttöikään.

Alle 20 e on halpa ja yli 50 e kallis. Kalliista ostan vain lempimerkkejäni kuten Desigual. Anna Field, Smash, Marimekko, Jackpot, Esprit ja In Wear. Tai nuo kai ovat keskihintaisia, mutta minulle melko kalliita.

Viimeisin ostokseni on Desigualin 59 e hintainen hihaton toppi.

Yhteistyössä