Paljonko merkkivaatteista kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ensikertalainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ensikertalainen"

Vieras
Olen menossa myymään kirpparille ekaa kertaa. Myynnissä on lähinnä merkkivaatteita (Lego, Mayoral, Timberland, Reima, Esprit, Gant, Hilfiger, P.OP). Paljonko kuuluu pyytää hyväkuntoisista paidoista ja housuista (lähinnä sisävaatteita)? Kaverini sanoi, että 2 euroa on ok, enemmän jos pyytää ei mene kaupaksi. Mielestäni se on aika vähän. Mietin 4-5- euroa. Ehkä 6-7 euroa Legon lähes käyttämättömistä farkkuhaalareista. Olenko aivan pihalla kirpparikäytännöstä? En toki halua hakea sieltä kaikki vaatteita takaisin kotiin mutten mielelläni jaa niitä täysin ilmatteeksikaan.

En ole etelä-Suomesta. Tämä tapahtuu keski-Suomessa.

Epäilen, etteivät sisävaattet mene kaupaksi noin korkeilla hinnoilla. Huutonetissä voi saada hyviäkin hintoja, mutta kirpparilla alle 100-cm vaatteesta 4 euroa on jo paljon. Vitosella voi mennä isommat priimat.

minä myyn aina kaiken 1-5 euron hintaan (huom. minulla myös merkkivaatteita ) haalareista ja takeista (erittäin hyväkuntoisista) pyydän max.10 euroa. Huonommista ulkovaatteista n. 3 euroa. Kaikki menee yleensä käsistä ja sehän on kirpparin tarkoitus, että päästään itse eroon ja joku saa halvalla (niin olen ainakin ymmärtänyt )

No riippuu siitä minkälaisia ostajia sattuu paikalle. Itse laittaisin (hyväkuntoisille!) paidoille 3-6 euroa ja housuille voisin laittaa jopa 10e. Tiedän että uutena paidat maksavat väh. 20e ja housut väh 30e. Eli se, joka noiden merkkien päälle ymmärtää ja tietää ostohinnat, saattaa maksaakin vähän enemmän kuin edullisemmista h&m/Lindex -vaatteista. Huonokuntoisia ja kovin pidettyjä en edes ostaisi.

ihan hyvin voi pyytää. Ei sitä jokaista ostajaa tartte miellyttää. 5euron marimekko ei mulla kauan happane. Metsolan pakettia 20eurolla en kauan myynyt, siinä oli housut ja kaksi paitaa.

Legoista ajattelin pyytää 6-8e. Minusta 40euron vaatteesta voi pyytää eri hinnan kirpparilla kuin 6euron halpiksesta.

mihin kirpparille ja milloin olet menossa myymään? Minkä kokoisia vaatetteita ja onko ne tytöille vai pojille? Mä niin tykkään merkkivaatteista, mutta ei oo rahaa ostaa normihinnoilla...

Hyväkuntoisille merkkivaatteille laitoin hinnaksi 5 €. Menivät kahdessa viikossa.

Kirpparilla on se huono puoli että sieltä halutaan saada uuttakin tavaraa ilmaiseksi. Jos sulla on tosi hyviä, niin tee paketti huutikseen.

[QUOTE="minä";21906392]Voithan alkuun laittaa kalliimmalla hinnalla ja sitten jos ei parissa päivässä ala mennä kaupaksi niin käyt alentamassa hintaa.[/QUOTE]

Sanoisin viikossa, voihan sitä alentaa sitten muutama päivä ennen pöydän luovutusta.

Yhteistyössä