Paljonko menee kuukaudessa rahaa lemmikkisi ruokintaan

  • Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
En ole vieläkään saanut laskettua, vaikka jo pariin kertaan olen yrittänyt alkaa pitämään kirjaa... :ashamed: Tosi vaikea sanoa kun ruokasäkki tai kaksi kun ostaa kerralla niin meidän koiralle ne riittävät pitkään kun saa yrjölänpuuroa sen kanssa. Ja noita puuroaineksiakin ostetaan isommassa määrin kun alkavat käydä vähiin.

Pitäisi vissiin taas kerran alkaa laskeskelemaan noita.
 
menisköhän 40-60e. Eläinkaupasta ostetaan kuivaraksut ja sitten siihen päälle jotain koiranmakkaraa välillä,satunnaisesti jauhelihaa tms.

muoks. nyt rupes kyllä epäilyttämään toi summa mut ei tuo koira kyllä paljoa syö vaikka iso onkin ja ruokaa olisi tarjolla. Ensimmäinen ei-ahne koira muuten mitä tiedän :D Pikemminkin erittäin nirso tapaus.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
menisköhän 40-60e. Eläinkaupasta ostetaan kuivaraksut ja sitten siihen päälle jotain koiranmakkaraa välillä,satunnaisesti jauhelihaa tms.

muoks. nyt rupes kyllä epäilyttämään toi summa mut ei tuo koira kyllä paljoa syö vaikka iso onkin ja ruokaa olisi tarjolla. Ensimmäinen ei-ahne koira muuten mitä tiedän :D Pikemminkin erittäin nirso tapaus.
Mulla koirat syö pääsääntöisesti raakaruokaa/kypsennettyä eli pakasteita ja molemmat vetään kilon päivässä, joten per päivä annos on tossa 6? paikkeilla :D

Sit vähän vitskuja päälle ja joitaki herkkuja :D
 
2 keskikokosta koiraa = nappulat n.50?/kk + luihin sun muihin herkkuihin menee varmaan toiset 50? kuussa.

Kohtapuolin tulee 2 pupua meille ja niiden ruokinta tuskin kovin kalliiks tulee- pärjää varmaan 30?/kk talvisin,jos sitäkään. Kesällä vielä halvempaa,ku ei tarvi salaatteja kaupasta ostella =)
 
JONSERED Karhunkantaja
Yksi sianrehusäkki on n. 14 euroa, niitä menee pari. Ja kissanruokaa ostan 10 kg kerrallaan, kolmella kissalla se riittää kait pari kuukautta. Eli ei paljoa mene...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Öyts:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Öyts:
Viljakäärmeen ruokaan menee n.5-7e kuussa... kasvattajalta osatn ruuan niin halvempaa :)
Minkä kokonen liero sulla on ja mitä sä syötät sille?

No tää on ihan vauva vielä vajaat 50cm pitkä ehkä sormen paksuinen ja hiiriä syövät :)
OK

Mä oon joskus ajatellu et jos se käärme meille joskus tulee niin taidan ottaa noita gerbiilejä lisää ja muutamat hiiretki jollon se ravinto tulis omasta talosta
 

Yhteistyössä