Paljonko maksavat pianotunnit muualla kuin musiikkiopistossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu varmaan kaupungista ja musiikkikoulusta. Itse käyn 1krt/viikko ja näin ollen hintaa tulee kuussa 130e eli 32,5e/h. Usein tunnit myydään kuukauden seteissä. Ei paha hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
Riippuu varmaan kaupungista ja musiikkikoulusta. Itse käyn 1krt/viikko ja näin ollen hintaa tulee kuussa 130e eli 32,5e/h. Usein tunnit myydään kuukauden seteissä. Ei paha hinta.

Niin, ja riippuu myös kauanko tunti kestää, mulla 60min. Usein saa valita ottaako esim. 30min, 45min vai 60min.

Ja ainahan voit laittaa vaikka ilmoituksen, että etsit yksityistä soitonopettajaa. Näin voit saada halvalla esim. jonkun opiskelijan, jos vain alkeita tarvitaan opettamaan. -tuurista tietty silloin aika paljon kiinni, millainen on opettajana.

minkä takia pianotunteja pitäisi saada halvalla? me ollaan ihmisiä, joilla takana vuosien opinnot. Joten 20 euroa 30 min. tai 35 euroa 60 min. on ihan oikea taksa.

Alkuperäinen kirjoittaja piano-opettaja:
minkä takia pianotunteja pitäisi saada halvalla? me ollaan ihmisiä, joilla takana vuosien opinnot. Joten 20 euroa 30 min. tai 35 euroa 60 min. on ihan oikea taksa.

Varmaan siksi, että olisi paremmin vara käydä tunnilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja piano-opettaja:

Varmaan siksi, että olisi paremmin vara käydä tunnilla.

Niin, eihän se köyhien harrastus olekaan. Kyllä kunnon opettaja maksaa, niin se vain menee ja ihan hyvä niin. Työstä pitää saada korvaus.

Yhteistyössä