Saako kysyä paljonko on perheenne nettotulot. Ite maksetaan saman verran.Alkuperäinen kirjoittaja 112:25v ja 650
meillä kk-lyhennykset 1000 ?/kk. Meidän rivariasunto (neliö) maksoi kolmisen vuotta sitten n. 160 000 ? ja lainaa tähän otimme n. 100 00 ?. Jos vaan molemmat saamme olla työssä, ei ongelmia pitäisi tulla. Nyt ainakin, kun korot on alhaalla ja molemmat ihan ok palkkaisissa hommissa, tuntuu että rahaa jää käyttöön enemmän.. Itse palasin juuri hoitovapaalta töihin ja ihana tunne, kun on "omaa rahaa" siis itse tienattua Tilanne tietysti eri, jos pitempään toinen joutuis "pakosti" olemaan pois töistä esim. työttömyyden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mies on ruvennut puhumaan asunnon/talon ostamisesta..
jos meinattais 200 000e laina ottaa (jolla tosin saa kerrostalokolmion täältä) niin aika pirun pitkä laina aika tulis...pystyttäis pistää asumiskustannuksiin mun palkka ,1500e
toinen mitä ollaan mietitty niin olis muutto hkistä muualle,raisiossa olis tuttuja
paljon teillä sitten on asuntolainaa?
ja kertokaa että mitä maksaa oikeesti ja missä
meillä 30v ja 890e/kk maksetaan,eka vaan korkoja ja sitten myöhemmin erä 1200e : ) ja normisti pärjätään,lainaa 160000eAlkuperäinen kirjoittaja omasta asunnosta haaveileva :Mikä on maksuaika?
Kannattaako ottaa pidempää kuin esim.15 vuotta?
Millaisilla tuloilla?Alkuperäinen kirjoittaja emma:luulin aluksi että nuo aiemmat vastaukset on pelkkiä lyhennyksiä ilman korkoja mut... no, meillä laina-aika 25v ja kuukausierä 1600 euroa että repikää siitä. Laina siis 260 000?. Kyllä meillä lyhennyksen jälkeen jää jotain käteenkin vaikkei paljoo, mut kun säästetään niin kyllä meille etelän lomamatka parin vuoden välein irtoaa
Ei onneks tartte repiä =) Meidän talovanhus maksoi 80 000e muutama vuosi sitten. Ei ole viimeisen päälle hieno, mutta meidän koti, ja pikku hiljaa laitellaan parempaan kuosiin. Kaikki isot rempat onneksi tehty. Kiva että lomalle kuitenkin pääsette =)Alkuperäinen kirjoittaja emma:luulin aluksi että nuo aiemmat vastaukset on pelkkiä lyhennyksiä ilman korkoja mut... no, meillä laina-aika 25v ja kuukausierä 1600 euroa että repikää siitä. Laina siis 260 000?. Kyllä meillä lyhennyksen jälkeen jää jotain käteenkin vaikkei paljoo, mut kun säästetään niin kyllä meille etelän lomamatka parin vuoden välein irtoaa
hui...meillä edes korko+lyhennys ei ole noin paljoa...Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:meillä 30v ja 890e/kk maksetaan,eka vaan korkoja ja sitten myöhemmin erä 1200e : ) ja normisti pärjätään,lainaa 160000eAlkuperäinen kirjoittaja omasta asunnosta haaveileva :Mikä on maksuaika?
aijaaa....me halutaan kummiski joskus tää omaksikin ja ei paljo vähempää viitti maksella ja mä just jään äippälomalle ja miehellä ihan normi tulot ei isot todellakaanAlkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:hui...meillä edes korko+lyhennys ei ole noin paljoa...Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:meillä 30v ja 890e/kk maksetaan,eka vaan korkoja ja sitten myöhemmin erä 1200e : ) ja normisti pärjätään,lainaa 160000eAlkuperäinen kirjoittaja omasta asunnosta haaveileva :Mikä on maksuaika?