paljonko maksaisit vuokraa rivarista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
eli 4h+ keittiö, oma piha
talo kahdessa kerroksessa neliöitä 94
lattioissa laminaatit suht uudet keittiökoneet pintaremontoitu ja vuokralainen saa myös itse seiniä maalata etc jos haluaa...
kaukolämpö vesimaksu 13 euroa per henkilö ja netti 4?kk
sijaitsee järvenpäässä... eli paljonko maksaisit vuokraa...

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
3h+k+s oma piha maksettiin exän kanssa 800 e..mutta tuo on maksimi..jäkessä varmasti halvemmat vuokrat

hmmm, niin siis asunto olisi yksityisen vuokraama joten ehkä hitusen kalliimpi kuin kaupungin asunnot :)

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
3h+k+s oma piha maksettiin exän kanssa 800 e..mutta tuo on maksimi..jäkessä varmasti halvemmat vuokrat

hmmm, niin siis asunto olisi yksityisen vuokraama joten ehkä hitusen kalliimpi kuin kaupungin asunnot :)

niin juu toki :laugh: osaan taas lukea..meillä tuo oli kunnan..mutta maksaisin 850korkeintaan

luulisin että 800-900? vois olla sopiva vuokra. maksetaan itte omaa pois 1000? kuussa ni en näe järkeä maksaa samaa summaa vuokralla olosta.
tosin tilanteita erilaisia,jotkut maksaa jopa reilusti yli tonnin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Vain hullu maksaa noin korkeita vuokria!!!!!!!!

Noilla hinnoilla kun lyhentää jo komeasti omaa isoakin asuntoa;)

Kuten missä sijaitsevaa?
Meillä lainaa tällä hetkellä alle 100 000 euroa ja lainan hoitokulut ovat noin 1000 euroa per kk. Ja tuolla 100 000 eurolla ei saa vielä minkäänlaista rivitaloasuntoa ainakaan missään ihmisten ilmoilla...

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
luulisin että 800-900? vois olla sopiva vuokra. maksetaan itte omaa pois 1000? kuussa ni en näe järkeä maksaa samaa summaa vuokralla olosta.

hitto, mie aattelin enemmänkin 1300?
koska sillä vuokratulolla pitäis maksaa lainanlyhennys, vastike ja verot :)
ei pk seudulla kyllä taida noin halvalla saada isoa asunoa, ellei ole kaupungin...

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:

hitto, mie aattelin enemmänkin 1300?
koska sillä vuokratulolla pitäis maksaa lainanlyhennys, vastike ja verot :)
ei pk seudulla kyllä taida noin halvalla saada isoa asunoa, ellei ole kaupungin...

no mitä muut pyytää? aina voit kokeilla isoakin vuokraa,jos joku tarvii asunnon,vastaavan mikä teillä on,niin maksaa siitä kyllä enempi.
mun mielestä järvenpää ei ny kuitenkaan niin pk seutua ole vaikka se siks luokitellaankin.
vertaile ja kokeile. sillä se selviää =)

vuokran pitäis olla niin suuri että sillä maksaa lainanlyhennyksen,vastikkeen ja verot :) eli jotain 1300? varmaan pitäis pyytää, on hirmu vaikeeta löytää vertailu hinoja kun eipä oo hirveemmin tarjolla noita... viimeksi kun katsoin niin löyty yks omakotitalo ja siinä vuokra oli 1000? mutta huoneluku oli pienempi

No me mennään lauantaina katsomaan yhtä rivitalo kämppää jossa 3h+k+s+2wc ja autokatospaikka, vuokra siinä olis 980e. Eikä oo musta liikaa. Se riippuu niin paljon asunnon kunnosta ja sijainnista mikä on kohtuullinen vuokra.

Ja asuntolainaa ei haluta ennnekuin mulla on vakityö, ja siihen menee vielä vuosia koska aion jatkaa opiskelua syksyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
No me mennään lauantaina katsomaan yhtä rivitalo kämppää jossa 3h+k+s+2wc ja autokatospaikka, vuokra siinä olis 980e. Eikä oo musta liikaa. Se riippuu niin paljon asunnon kunnosta ja sijainnista mikä on kohtuullinen vuokra.

Ja asuntolainaa ei haluta ennnekuin mulla on vakityö, ja siihen menee vielä vuosia koska aion jatkaa opiskelua syksyllä...

no tästä voin sanoa että on hyväkuntoinen, on kaksi vessaa, toinen kylppärin yhteydessä ja myös sauna löytyy :)
ehkä siis tuo mun ajattelema vuokra ei oo mitenkään paha.. kun siihen lisäks tulee vain sähkölasku ja vesimaksut ja tolppapaikka 5? :D

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Itse etsitään neliötä mutta max. hinta on n. 10? neliöltä.

voipi olla vaikeaa, niitä on kyllä mutta vapautuu huonosti... joissain paikoissa on 9? neliö mutta niissä on myös tulorajat...
mie huomasin sen kun etsin pojalle ja mulle kaksiota...

voipi olla vaikeaa, niitä on kyllä mutta vapautuu huonosti... joissain paikoissa on 9? neliö mutta niissä on myös tulorajat...

No meillä onneksi ihanat vuokranantajat nyt.
Just v-loppuna puhuttiin kun ei haluttaisi muuttaa tältä alueelta pois mutta kohta on pakko kun ei tila riitä.
Kertoivat odottavansa että hinnat vähän putoavat niin "ostavat meille" isomman asunnon tästä samasta taloyhtiöstä =)
Eivät kuulemma halua päästää meitä pois :D

No meillä onneksi ihanat vuokranantajat nyt.
Just v-loppuna puhuttiin kun ei haluttaisi muuttaa tältä alueelta pois mutta kohta on pakko kun ei tila riitä.
Kertoivat odottavansa että hinnat vähän putoavat niin "ostavat meille" isomman asunnon tästä samasta taloyhtiöstä =)
Eivät kuulemma halua päästää meitä pois :D

no teillä on kyllä käyny hyvä tuuri :)

Yhteistyössä