L
Leipurihiiva
Vieras
Paljonko pyytäisit täytekakusta ja lohi ja kinkku voikkarista 20 hengelle tai paljon maksaisit kotileipurille niistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olin aatellut pyytää 80, mietin onko liikaa. Teen erikoisia kakkuja, en oo tilauksia tehnyt, nyt on kysytty.
Teet kyllä todella halvoilla aineksillakin kakkusi. Itsellä menee n.20-30/ täytekakku ja 30-50/ voileipäkakku. Laskitko myös, että käytät esim. sähköä jonkin verran tekemiseen. Plus että jos olet supernopea, selviät työstä ehkä jopa kymmenessä tunnissa kauppareissuineen. Eli sulla on vaivanpalkka max.30, siitä pois bensa-, sähkö-,yms. kulut, niin "palkkaa" saat työstäsi max.2/tunti.
Tuo on jo oikeasti hyväntekeväisyyttä. Toivottavasti on sentään joku tosi läheinen jolle teet. Ihan vaan vinkkinä jatkoa ajatellen: minä teen yksinkertaisia, mutta laadukkaista raaka-aineista, kakkuja. 20 hengen täytekakusta otan 50-60 ja voileipäkakusta 60-80. Kalakakusta aina enemmän. Jokainen on maksanut mukisematta ja ovat vieläpä kehuneet edullisiksi.
Teet kyllä todella halvoilla aineksillakin kakkusi. Itsellä menee n.20-30/ täytekakku ja 30-50/ voileipäkakku. Laskitko myös, että käytät esim. sähköä jonkin verran tekemiseen. Plus että jos olet supernopea, selviät työstä ehkä jopa kymmenessä tunnissa kauppareissuineen. Eli sulla on vaivanpalkka max.30, siitä pois bensa-, sähkö-,yms. kulut, niin "palkkaa" saat työstäsi max.2/tunti.
Olin aatellut pyytää 80, mietin onko liikaa. Teen erikoisia kakkuja, en oo tilauksia tehnyt, nyt on kysytty.
Voileipäkakun tekeminen on todellakin kallista. Muutaman olen itse väsännyt ja siihen palaa rahaa. Joku normi sokerikakku on melko edullinen tehdä, mutta maksaa sekin vaivan.Aivan liian vähän. 50e menee ainakin per 1 voileipäkakun raaka aineet +täytekakun aineet ja työ
Halvalla menee.Olin aatellut pyytää 80, mietin onko liikaa. Teen erikoisia kakkuja, en oo tilauksia tehnyt, nyt on kysytty.