Lilypie.com on osoite ja sieltä saa tehtyä monenlaisia :heart:Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Eipä näy kuvaa Muuten Perfekta, asiasta kattolamppuun eli mistä sait tuon "aikajanan" raskaudenkestosta tuonne profiiliin?
mun kaveri maksoi tuommosista harmaista 120e (auttoko yhtään)Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta::wave: nostelen vielä kun myyntiin olisin laittamassa
Muistatko minkä vuoden mallia olivat? meinasin et jos 100e laitan lähtöhinnaksi huutonettiin...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mun kaveri maksoi tuommosista harmaista 120e (auttoko yhtään)Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta::wave: nostelen vielä kun myyntiin olisin laittamassa
en muista sitä kyllä... mut kokeile tuolla 100e:n lähtöhinnallaAlkuperäinen kirjoittaja Perfekta:Muistatko minkä vuoden mallia olivat? meinasin et jos 100e laitan lähtöhinnaksi huutonettiin...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mun kaveri maksoi tuommosista harmaista 120e (auttoko yhtään)Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta::wave: nostelen vielä kun myyntiin olisin laittamassa
Ei ihan makuuasentoon taida mennä mutta laitan sulle yv:tä kun ukko on ne alakerrasta hakenut ja olen ne kuvannut ja katsonutAlkuperäinen kirjoittaja Helmin ja Onnin Äiti:Saako noi kärryt makuuasentoon
Mulla olis vähän kärrykuume :saint: