Paljonko maksaisit Reimatecista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie82

Vieras
Olen myymässä yhdellä lapsella ollutta reimatecin haalaria tutulle mutta en tiedä mikä olis sopiva hinta...haalari on hyväkuntoinen,vähän rispaantuneet puntit,ehjä kumminkin, maksoi uutena n.149e...olisko 30 e sopiva? Mitä itse maksaisit?

toppa ilmeisesti? jos on moneen kertaan pesty ja jo ohentunut sen vuoksi niin 30 on aika paljon tutulle, toisaalta huutiksessa varmaan saisit enemmänkin. jos on vielä muhkea niin varmasti passeli hinta

Mä oon kai ihan torvi ku myin täysin ehjän Reimatecin kirppiksellä 12 eurolla, jos ois ollu joku tuttu jolla tarvetta oisin antanu ilmaseks.
En oikeen opi ymmärtään tätä ihme hinnankiskontaa käytetystä tavarasta, mulle vaate/tavara on hintansa tienannu kun sen käyttötarve loppuu ja sit on vaan plussaa jos pari euroo saa, jos ei niin ei sekään haittaa! Enkä ole mikään rikas vaan pienituloinen.

Jos pinta on rispaantunut se imee veden, eikä silloin auta, vaikka rinnuksissa lukee reimatec. Edelliskauden vanhoja malleja saa uutena ostaa alesta puoleen hintaan, eli noin 70 eurolla. Mutta ne ovat siis uusia haalareita. (Itse hankin omat haalarit aina noista poistoista) Kuten edelliset, sanoisin, että anna pois, jos kerran ei ole kunnossa.

Rispaantuneesta 30 € vielä tutulta? :O Jos joku multa rikkinäisen haalarin huolisi antaisin ilmaiseksi, ja olisin tyytyväinen että saan sen nurkista pois pyörimästä.
Sillä ei ole mitään väliä vaikka maksaisi 300 uutena, vaan sillä missä kunnossa se on NYT.

Kyllä mua ainakin harmittaisi, jos ostaisin kyseisen haalarin melko kalliilla (30e) ja sitten se ei pitäis vettä. Koska oletan, että ostaja toivoo sen niin tekevän... Voithan tietty sanoa, että tää on 30e, mutta noi lahkeet ei sitten pidä vettä... Kato ostajan ilmettä. Jos venähtää, sano, että vitsi vitsi, saat ilmasiks. heh

Mä oon kai ihan torvi ku myin täysin ehjän Reimatecin kirppiksellä 12 eurolla, jos ois ollu joku tuttu jolla tarvetta oisin antanu ilmaseks.
En oikeen opi ymmärtään tätä ihme hinnankiskontaa käytetystä tavarasta, mulle vaate/tavara on hintansa tienannu kun sen käyttötarve loppuu ja sit on vaan plussaa jos pari euroo saa, jos ei niin ei sekään haittaa! Enkä ole mikään rikas vaan pienituloinen.

Ostin syksyllä ehjän ja hyväkuntoisen Reimatecin kirppikseltä juurikin 12 eurolla. Ihmettelin tosiaan kun sain niin halvalla, mut enpä valita :)

Mä ostin juuri ehjän tosi hyvältä näyttävän reimatecin 13 eurolla kirpparilta. Polvet ja peppu ovat aavistuksen kuluneet, mutta ei näy kauempaa katsottuna edes. Maksimissaan 20 euroa pyytäisin jos itse möisin. Kaverille voisin antaa ilmaiseksi.

Yhteistyössä