Paljonko maksaisit näistä Reimoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilentässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pähkäilentässä

Vieras
Ostan kaveriltani kaksi Reima-pukua tytölleni, 80-senttisen välikausihaalarin ja 86-senttisen talvipuvun. Ovat siis Reimoja, ei Reimatecejä. Ovat olleet jo kahdella tytöllä käytössä, mutta ovat ehjiä ja hyvin huollettuja. Talvihaalari sellainen, jossa teddy-vuori alaosassa. Mitä niistä kannattaisi mielestänne maksaa? Paljonko nuo maksavat uutena?

Reiman puvut ilman tekkejä maksavat uutena alle 50e ja kahdella jo olleena menis meillä pihahaalarina jos ei MITÄÄN muuta olisi eli en käytä tavallisia haalareita. Enkä kyllä 4 e enempää maksaisi, toisaalta en kyllä huolisi ilmaseksikaan.

Mä kysyisin kans että onko paljon kun joku pyytää Rukan (sellanen keltasininen) talvihaalarista 22euroa? Minkähän vuoden mahtaa olla kun mainintaa ilmoituksessa? Muistaako joku?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reiman puvut ilman tekkejä maksavat uutena alle 50e ja kahdella jo olleena menis meillä pihahaalarina jos ei MITÄÄN muuta olisi eli en käytä tavallisia haalareita. Enkä kyllä 4 e enempää maksaisi, toisaalta en kyllä huolisi ilmaseksikaan.

Heh, mielipiteensä kullakin. Minä olen pärjännyt neljän lapsen kanssa aina vallan hyvin ilman mitään "tekkejä" :-) Ja jos vaatteita ilmaiseksi annetaan, niin otan varmasti vastaan. Kaiken. Laitan ne sitten eteenpäin niille, jotka niitä todella tarvitsevat ja osaavat arvostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Heh, mielipiteensä kullakin. Minä olen pärjännyt neljän lapsen kanssa aina vallan hyvin ilman mitään "tekkejä" :-) Ja jos vaatteita ilmaiseksi annetaan, niin otan varmasti vastaan. Kaiken. Laitan ne sitten eteenpäin niille, jotka niitä todella tarvitsevat ja osaavat arvostaa.

Anna osote, täältä tulee kuormallinen. En huoli sellaisia vaatteita tosiaan ilmankaan joita en tulisi lapsilla pitämään. Meillä on vesitiiviit haalarit ja takit ja kengät ja housut ja kintaat ja lakit arvostan nykyajan mukavuuksia myös pukeutumisessa.

Mä kysyisin kans että onko paljon kun joku pyytää Rukan (sellanen keltasininen) talvihaalarista 22euroa? Minkähän vuoden mahtaa olla kun mainintaa ilmoituksessa? Muistaako joku?

Kuopuksella oli 2-vuotiaana kelta-tummansininen rukka rvp-haalari. Ihana!
ja oli vuosi 2001, mutta tuon värisiä valmistettiin jossain vaiheessa myöhemminkin.

Kuopuksella oli 2-vuotiaana kelta-tummansininen rukka rvp-haalari. Ihana!
ja oli vuosi 2001, mutta tuon värisiä valmistettiin jossain vaiheessa myöhemminkin.

Onks noin vanha, no on kyllä liikaa hintaa sitten.

Yhteistyössä