V
vieras
Vieras
Eli paljonko nykyään manducat maksaa? Käytettynä siis tai jos vaan pari kertaa testattu, eli käytönnössä uusi. Mitä te sellaisesta maksaisitte tai olette maksaneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Puhutko liinasta?sorry mä vasta opettelen näitä
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Puhutko liinasta?sorry mä vasta opettelen näitä
Kantoreppu on manduca.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Joo, pyytävät huuto.netissä jopa hintavarauksella 90e. Sanotaanko näin, että jää tiskille.
Ozbaby ainakin mainosti esim. 95 eurolla ihan upouusia Manducoita. Eli tuosta voi vähän laskeskella, kannattaako jostain käytetystä maksaa edes sitä 70euroa. En minä ainakaan maksa. Ostin uuden, on sitten kuitit ja muut ja varmasti siisti sekä hyvin käytetty/kohdeltu.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Neuvokaa nyt tyhmää mistä niitä saa uutena?Täällä niitä ei myydä
Alkuperäinen kirjoittaja ww:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Neuvokaa nyt tyhmää mistä niitä saa uutena?Täällä niitä ei myydä
esim. babyidea.fi
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Neuvokaa nyt tyhmää mistä niitä saa uutena?Täällä niitä ei myydä