Paljonko maksaisit käytetystä Reimatec-puvusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammu

Vieras
Pitäisi laittaa tytsyn viimetalven Reimatec puku myyntiin, mutta paljonkohan siitä kehtaisi pyytää? Puku on kuitenkin ihan moitteettomassa kunnossa, kun eihän pienellä vauvalla tule pukuun kulumia yms.

Ostin kirppikseltä, maksoin 6 euroa, joten tosi halvalla sain hyvän puvun. Etupuolella tosin oli pari mustaa pientä täplää, jotka eivät menoa haittaa ja puku on tosi siisti ihan päiväkotikäyttöön.

Myy Huuto.netissä. Siellä saat parhaan hinnan, jos on hyvä ilmoitus ja tarkat kuvat ja kuvaus. Saat parhaimmassa tapauksessa jopa yli 50 euroa. Itse möin keväällä 55 eurolla käytetyn, mutta siistin Reimatecin. :)

Niin, ja kyseessä oli tosin välikausipuku.

Kolme olen ostanut hintahaitarilla 30 - 40?. Jos on moitteeton, puhdas ja oikein hoidettu niin mun mielestä ihan kohtuuhinta. Laita ilmoitukseen kuva, kaikki kysyy sitä kuintenkin ensimmäisenä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Vitsit, mullakin olis kans noita kaapissa kolmelta talvelta.. kun vaan jaksais alkaa myymään pois.

Minkäs kokosia sulla on?

Minua kiinnostais myös.Tyttöjen vai poikien?

Piti oikein käydä tarkistamassa: 86cm, 92cm ja 104cm. Tyttöjen pukuja ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Vitsit, mullakin olis kans noita kaapissa kolmelta talvelta.. kun vaan jaksais alkaa myymään pois.

Minkäs kokosia sulla on?

Minua kiinnostais myös.Tyttöjen vai poikien?

Piti oikein käydä tarkistamassa: 86cm, 92cm ja 104cm. Tyttöjen pukuja ovat.

Paljos näillä kaikilla olis hintaa...

Yhteistyössä