Paljonko maksaisit käytetyistä emmaljungista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunuttelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunuttelija

Vieras
Hei. Meinaan laittaa meidän emmaljungat myyntiin, mutta en osaa päättää että millaisen hinnan noille laittaisin... Kyseessä on vuonna 2006 ostetut Ceroxit, hiekanväriset, olleet käytössä kolmella lapsella (omallani vuoden), säilytetty aina sisätiloissa. Vaunuissa on ratasosan lisäksi pehmeä kantokoppa, ja mukaan tulee sadesuoja, jalkapeite ja hoitolaukku.

Vikoja on sen verran että säädettävä jalkaosa (se missä lapsi pitää jalkojaan) on tosi jäykkä, saa vetää ja rynkyttää että menee asennosta toiseen. Kankaat on hyvässä kunnossa, ei ole mielestäni juuri haalistuneet eikä löydy hometiploja. Ostin vaunut aikoinaan tutultani, maksoin niistä silloin 270 e. Olisiko nyt sopiva hinta lähempänä 200 e vai 100 e?

Mä myin 2008 ostetut loistokuntoiset emmaljungat (city cross) 280€, sisältäen vaunukopan, jalkapeitteen, hoitolaukun ja sadesuojan, 3 vuoden käytön jälkeen. Kulumaa oli ainoastaan pyörissä, muutoin kuin uudet. Eli noista sun kuvaamista en ainakaan itse maksais kuin maximissaan 100€. Käytetty on aina käytetty.

mä myin samanikäiset emmaljungan tuplat hintaan 150 eur. eivätkä olleet varmaan yhtä hyvässä kunnossa kuin sun rattaat (esim. kuomun nuppi murtunut, toinen jalkojen väliin tuleva kangas irronnut). mä olen tyytyväinen tuohon hintaan, olisin odottanut vähempi.

mun kokemukseen verrattuna pyytäisin sinuna ainakin 200 euroa. tosin en osaa sanoa kuinka paljon yksösten ja tuplien välillä on hintaeroa ja kumman eduksi.

Itse myin meidän kolmella lapsella olleet TODELLA hyväkuntoiset (ei rikki mistään, kankaat ei ollut haalistunut jne) Emmaljungat. Lähtöhinta HuutoNetissä oli 100€ ja minimikorotus 5€. Ja sen verran tuli huutoja, että lopulta lähti uudelle omistajalle hintaan 130€

Jos ainut vika on jäykkä jalkatuki niin kyllä mä lähtisin 200€:sta liikkeelle. Kannattaa muuten koittaa laittaa vaikka silikonia jos se auttaisi jäykkyyteen? Jos auttaa asiaan niin vaikka 250€ lähtöhinnaksi

Minä myin vastikään (muistaakseni vuoden 2006?) Emmaljungat, malli city cross, yhdellä tai kahdella lapsella käytössä olleet, hyväkuntoiset, mukana pehmeä koppa ja sadesuoja, classic-runko, ilmakumirenkaat jne. 60 euroa... Ja oikeasti kunto niissä oli TODELLA hyvä, käytön jälkiä oikeastaan vain työntöaisan pehmusteessa.

Möin juuri yhdellä lapsella olleet vaunut ehjät 140 eurolla ja olivat kolme viikkoa myynnissä. Ostaja juuri valitti kun ei meinaa löytyä käyttettyjä käytettyjen hinnalla vaan huonokuntoisista pyydetään hirmusia summia. Jos todella haluat päästä niistä eroon niin en laittaisi tuollaista hintaa. Tarjontaa on.

Mummolavaunuiksi voisin ostaa, maksaisin max. 50 €. Olet itsekin ostanut ne jo käytettyinä ja onhan ne aika vanhatkin. Olleet kolmella lapsella (plus niillä edellisillä :O ) eli niitä on käytetty jo erittäin paljon. Mutta voithan kokeilla sitä kahtasataa, tiputa sitten hintaa jos ei kukaan osta sillä hinnalla =)

[QUOTE="vieras";27224233]Mummolavaunuiksi voisin ostaa, maksaisin max. 50 €. Olet itsekin ostanut ne jo käytettyinä ja onhan ne aika vanhatkin. Olleet kolmella lapsella (plus niillä edellisillä :O ) eli niitä on käytetty jo erittäin paljon. Mutta voithan kokeilla sitä kahtasataa, tiputa sitten hintaa jos ei kukaan osta sillä hinnalla =)[/QUOTE]

Siis yhteensä on vaunut olleet kolmella, tuttuni kahdella + omallani sen vuoden. :)

En laita enää kahtasataa, taidan laittaa sen 150 e ja katsoa mitä tarjotaan. :)

Yhteistyössä