Paljonko maksaisit 50ml hajuvettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Onko 50e paha hinta? =)

Ihan yleisesti.
Hajuvedet on arvokkaita, mutta mikähän olisi kohtuu hinta eau de parfym tuoksuille?

En oo ostellu pahemmin tuoksuja, käyttäny kylläkin
:D

Diesel Greeniä oon viimeks tainnu ostaa itse, mutta se on Eau de Toailette. en muista kyllä senkään hintaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Eli on 50e todellakin ihan kohtuullinen, jos on ehtaa kamaa eli ei mikään ulkomaan piraatti j ajo spullo on avaamaton ja oikein säilytetty.

Juu eli ihan suomesta ja itelleni katselen uutta tuoksua, tuntu vaan hinnat kovilta, joten sillä vähän kyselen, että mitä ois se normaali kohtuu hinta ;)

Riippuu kyllä siitä hajuvedestä että mikä merkki jne..esim vaikkapa rösärin hajuvesistä en maksais mutta merkkituotteista voisin maksaa riippuen mitä se on.

Néonatura Cocon

"Luonto antaa minulle voimaa" Eau de Parfum
Eloisa, itämainen tuoksu saa luonnetta patsulista, kaakaosta ja vaniljasta, jotka kietovat sinut pehmeään lämpöönsä.
Tuotenro:29559 Suihkepullo 50 ml

Onko kukaan käyttänyt tätä?

Miten Avonin tuoksut, onko joku erityisen hyvä?

spic_4957_4000_4852.jpg

Tää on siis toi Neonatura.

mie tykkään ralph laurenin romancesta, calvin kleinin eternitystä ja onesta, emporio armanin she:stä ja muutamasta muusta samankaltasesta. eau de toilettea ostan aina koska parfum on liian vahva miulle. maksavat semmosesta 38 eurosta 56 euroon putelilta nuo mainitsemani.

joten kyllä ne parfumet saattaapi maksaa vieläki enemmän :whistle:

Yhteistyössä