Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:54 Minttis kirjoitti:Olisko satasen pintaan. Lisävarusteista en tiiä.
Niin jo siis kyse on tästä puhuvasta nukesta. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:56 vili43 kirjoitti:Onko se se puhuva kuvatus? :x
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:58 äippätiiti harmaana kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:56 vili43 kirjoitti:Onko se se puhuva kuvatus? :x
no se jokeltelee, röyhtäilee ja itkee jne.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:58 Minttis kirjoitti:Aaa, kyseessä eri nukke![]()
Tuolla on tuon hintanen http://www.t3-group.net/papado/index.php?p=productsList&iCategory=65
Tiiä sit onko hintaeroja =)
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:59 vili43 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:58 äippätiiti harmaana kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:56 vili43 kirjoitti:Onko se se puhuva kuvatus? :x
no se jokeltelee, röyhtäilee ja itkee jne.
Se on siis eri, jota silloin joulunaikaan kaupattiin.
Se näytti ihan hirviöltä, tuo näyttää nukelta.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 22:02 vili43 kirjoitti:http://www.lelumaailma.com/!file/!id1434/maxwidth=198/maxheight=198
Mä luulin ensiksi, jotta tarkoitit tätä kummitusta![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 22:03 äippätiiti harmaana kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 22:02 vili43 kirjoitti:http://www.lelumaailma.com/!file/!id1434/maxwidth=198/maxheight=198
Mä luulin ensiksi, jotta tarkoitit tätä kummitusta![]()
![]()
![]()
juu ei onneksi!!huhhuh!!tosta tulle mieleen se yks kauhuelokuva..mikä se nyt olikaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Minttis:Olisko satasen pintaan. Lisävarusteista en tiiä.
Niin jo siis kyse on tästä puhuvasta nukesta. =)
Alkuperäinen kirjoittaja minssi:Alkuperäinen kirjoittaja Minttis:Olisko satasen pintaan. Lisävarusteista en tiiä.
Niin jo siis kyse on tästä puhuvasta nukesta. =)
tiiäkkö mitä me pienenä nähtiin kavereitten kaa kauhu elokuva metrin korkusesta nukesta jolla oli ihanamekko.sitten alettiin sanoo sitä teputus nukeks.kun se teputti sieltä portaiden alapäästä ylä kertaan yöllä.tunteeko kukaan leffaa.