Paljonko maksaa siivojan käyminen?

Monesti saat noin 30e/h ja tiedät varmasti itsekin kuinka kauan sinulla menisi siivoamisessa. Siivooja ei ole taikuri, joka loihtii vartissa sen, mikä sinulta menee kolme tuntia. No varmaan jotain osaa tehokkaammin tehdä, mutta noin yleensä. Tosin yksittäisestä keikasta menee yleensä kalliimpi hinta.

Minä varaisin kyllä esim 4h, jos tosi perusteellisen keikan haluaa tehdä. Mutta se on varmasti arvio.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Monesti saat noin 30e/h ja tiedät varmasti itsekin kuinka kauan sinulla menisi siivoamisessa. Siivooja ei ole taikuri, joka loihtii vartissa sen, mikä sinulta menee kolme tuntia. No varmaan jotain osaa tehokkaammin tehdä, mutta noin yleensä. Tosin yksittäisestä keikasta menee yleensä kalliimpi hinta.

Minä varaisin kyllä esim 4h, jos tosi perusteellisen keikan haluaa tehdä. Mutta se on varmasti arvio.
Joo,eli joku 100-150? vois mennä, ei paha :)
Kiits.
 
myylä
tää on sitten vaan arvio, koska tarkempaa katsausta en voi suorittaa.. ;)
ikkunoitten pesuun tuon kokoisella talolla menee varmaan 2 tuntia. (n.30-50e)
kunnollinen siivous sisältää lattiasta kattoon puunauksen. suurinpiirtein menis aikaa kahelta siivoojalta 4-5 tuntia = n. 70e -->
lievempi siivous (imurointia, pyyhkimistä, saniteettitilat, peilit, matot, keittiön siivous jne.) olis siinä 50e -->
 
Alkuperäinen kirjoittaja myylä:
tää on sitten vaan arvio, koska tarkempaa katsausta en voi suorittaa.. ;)
ikkunoitten pesuun tuon kokoisella talolla menee varmaan 2 tuntia. (n.30-50e)
kunnollinen siivous sisältää lattiasta kattoon puunauksen. suurinpiirtein menis aikaa kahelta siivoojalta 4-5 tuntia = n. 70e -->
lievempi siivous (imurointia, pyyhkimistä, saniteettitilat, peilit, matot, keittiön siivous jne.) olis siinä 50e -->
Nuo hinnat eivät ainakaan ole verollisia :whistle:

Mutta tuntiarvioissa voi olla kyllä perää. Se jynssäyksen määrä latelee sen tuntimäärän. Mun arviossa ei taideta tehdä suursiivousta ihan kaikkialle.
 
elliina
Meillä kävi juuri tällä viikolla. Okt, eliöitä 130 ja rapiat.
2 siivoojaa 2,5 tuntia. Eli laskutus viidestä tunnista á 33,90e
Perussiivous, imurointi, pölyt, lattiat, wc, pesuhuone, sauna...
 
-Ja siivoajan työstä saa kotitalousvähennyksen 60 %!!

Eli jos otat vakisiivoajan ja ensin maksat kotitalousvähennyksen omavastuun 150 e niin se jälkeen maksettavista siivoajan palkoista saat 60 % takaisin verotuksen kautta. Eli jos tuntihinta on 30 e, kuten meillä, niin oikeasti maksat lopulta vain 13 e/tunti.

Eli on aika halpaa!
 
ei selviä noin vähällä
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Monesti saat noin 30e/h ja tiedät varmasti itsekin kuinka kauan sinulla menisi siivoamisessa. Siivooja ei ole taikuri, joka loihtii vartissa sen, mikä sinulta menee kolme tuntia. No varmaan jotain osaa tehokkaammin tehdä, mutta noin yleensä. Tosin yksittäisestä keikasta menee yleensä kalliimpi hinta.

Minä varaisin kyllä esim 4h, jos tosi perusteellisen keikan haluaa tehdä. Mutta se on varmasti arvio.
120 neliötä ja ikkunoiden pesu, ei kyllä riitä 4 tuntia mihinkään, ei ees ikkunoihin!
 
myylä
Alkuperäinen kirjoittaja ei selviä noin vähällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Monesti saat noin 30e/h ja tiedät varmasti itsekin kuinka kauan sinulla menisi siivoamisessa. Siivooja ei ole taikuri, joka loihtii vartissa sen, mikä sinulta menee kolme tuntia. No varmaan jotain osaa tehokkaammin tehdä, mutta noin yleensä. Tosin yksittäisestä keikasta menee yleensä kalliimpi hinta.

Minä varaisin kyllä esim 4h, jos tosi perusteellisen keikan haluaa tehdä. Mutta se on varmasti arvio.
120 neliötä ja ikkunoiden pesu, ei kyllä riitä 4 tuntia mihinkään, ei ees ikkunoihin!
ei yksi siivooja, mutta yleensä ne toimittaa paikalle kaksi siivoojaa..
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja myylä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei selviä noin vähällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Monesti saat noin 30e/h ja tiedät varmasti itsekin kuinka kauan sinulla menisi siivoamisessa. Siivooja ei ole taikuri, joka loihtii vartissa sen, mikä sinulta menee kolme tuntia. No varmaan jotain osaa tehokkaammin tehdä, mutta noin yleensä. Tosin yksittäisestä keikasta menee yleensä kalliimpi hinta.

Minä varaisin kyllä esim 4h, jos tosi perusteellisen keikan haluaa tehdä. Mutta se on varmasti arvio.
120 neliötä ja ikkunoiden pesu, ei kyllä riitä 4 tuntia mihinkään, ei ees ikkunoihin!
ei yksi siivooja, mutta yleensä ne toimittaa paikalle kaksi siivoojaa..
Ja jos kahdella siivojalla menee 4 tunti, niin laskutetaan 8tuntia a 35e/tunti, 280e yhteensä. Että kyllä sen 200-300e hyvä varata.
 

Yhteistyössä