Paljonko maksaa Polarn o. pyretin välikausiasu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Siis takki ja housut 80 centtiselle? Oon sellaisia ajatellut meidän vauvalle mutta mietin et kannattaako niitä kattoo tuolta huutiksesta ollenkaan vai ostaisko kuapasta suoraan. Jos suunnilleen joku osais sanoa takin ja housujen hinnan.

Kato P.O.P:n nettisivuilta mallit ja hinnat...Tänne ei saa linkitettyä, kun posti katoaa taivaan tuuliin (ilmoittaa spämmistä ja moden tarkastuksesta), mut käytä Googlea.

Asia ei tietty mulle kuulu, mut miksi ihmeessä haluat noin pienelle erillisen takin ja housut? Eikö haalari olisi järkevämpi?

Asia ei tietty mulle kuulu, mut miksi ihmeessä haluat noin pienelle erillisen takin ja housut? Eikö haalari olisi järkevämpi?

Mä en koskaan ole ymmärtänyt, miksi haalari jotenkin erityisen järkevä. Ei ole edes "lunta menee selkään" perustelua. Haalaria ei edes lämpöisenä päivänä pysty keventämään, jos vaikka haluaa kuitenkin kosteudenpitävän housun pitää jalassa...

Mun mielestä 80 senttinen vauva näyttää hassulta takki&housut yhdistelmässä. Varsinkin joku merkkivaate. haalari helpompi pukea. kyllä mäkin haalarin tuon ikäiselle ottaisin ihan ehdottomasti!
Makuasia...

Mä en koskaan ole ymmärtänyt, miksi haalari jotenkin erityisen järkevä. Ei ole edes "lunta menee selkään" perustelua. Haalaria ei edes lämpöisenä päivänä pysty keventämään, jos vaikka haluaa kuitenkin kosteudenpitävän housun pitää jalassa...

Mä oon ostanu haalareita pienille sen takia kun takki ja housut on siitä ärsyttävät että kun vauvaa/pikkulasta joutuu kuitenki paljon kantaa nii se takki on aina kainaloissa. ja toinen pointti on se, että housujen ja takin pukemiseen menee kauemmin aikaa kuin haalarin pukemiseen. Mulla on vauvalla nyt takki ja housut plus haalari ja haalaria tulee käytettyä kun se on paljon helpompi vetäistä päälle. Mutta jos sä tykkäät takista ja housuista niin osta toki :)

Yhteistyössä