Paljonko maksaa hoitajalle palkkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitaa olla parempi ettei ruveta täällä rikollisissa asioissa kuten veronkierrossa neuvomaan. Mikä siinä verojen maksamisessa on niin vastenmielistä? Kaikkien eduksi ne koituvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikea:
Kaksi lasta jätämme tutulle hoitajalle kotiin kun käymme miehen kanssa 1vk Kanarialla. Mitä maksaisit palkkaa?

Jos maksat ruoat myös hoitajalle niin lisäksi saattaisi n. 100 e olla hyvä, ei ainakaan liian pieni summa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Kaksi lasta jätämme tutulle hoitajalle kotiin kun käymme miehen kanssa 1vk Kanarialla. Mitä maksaisit palkkaa?

Jos maksat ruoat myös hoitajalle niin lisäksi saattaisi n. 100 e olla hyvä, ei ainakaan liian pieni summa?

Riippuu tietenkin siitä kuinka hyvä tuttu on. Jos on varaa maksaa 300 e niin tietenkin hoitaja on siitä tyytyväisempi kuin 100 eurosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja ---:

Musta on liian pieni. Minä en kyllä satasella kehtaisi hoidattaa edes yhtä lasta viikon ajan.

Harjoittelevan/ei kokemusta omaavan lastenhoitajan palkka on muistaakseni n.9e/tunti, joten se on vähän suuntaa-antavaa. Tässä tapauksessa tosin jos maksatte ruuat ja asuu teillä niin palkka ei voi olla noin suuri. Mutta ei se lasten hoito mitään ilmaista ole, kun siihen liittyy valtava vastuu.

Maksat siis pimeesti. Mieti näin lastentarhanopettaja saa palkkaa noin 2200? /kk jos sen jakaa neljällä se tekis 550? eli tuo 300 - 400? vois olla ihan kelpo palkka..

itse sain aupairina ollessani 180- 250? / kk (olin siis markka aikana en nyt ihan tarkkaan muista) Tein siis kaikki talon työt lastenhoito, siivous, koiranhoito ja pienet kauppaostokset. Jousuin itse maksamaan omat pesuaineet, retket/ matkat perheen kanssa ja ilman perhettä. Eli toisin sanoen olin orjana Saksassa. Itse en kehtais maksaa kenellekkään noin huonosti talouden- ja lastenhoidosta. Perheen molemmat vanhemmat olivat töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Harjoittelevan/ei kokemusta omaavan lastenhoitajan palkka on muistaakseni n.9e/tunti, joten se on vähän suuntaa-antavaa. Tässä tapauksessa tosin jos maksatte ruuat ja asuu teillä niin palkka ei voi olla noin suuri. Mutta ei se lasten hoito mitään ilmaista ole, kun siihen liittyy valtava vastuu.

9? on aika kova tuntipalkka. Itse sain 5?/h
Monet saavat koulutuksen jälkeen palkaa 9.60 - 12? /h eli noin 1500 - 1860? / kk ihan siis käytyään ammatillisin koulutuksen työhönsä.

Satanen on järkyttävän vähän viikosta. Tekee 14 euroa vrk, ja pienten lasten hoitaminen on rankkaa puuhaa. Kuka hoitaisin toisen lapsia tohon hintaan? Itse maksaisin 300e-400e eli 50e/vrk, tekee tuntia kohden n. 2 euroa palkkaa eli ei ole liikaa

Yhteistyössä