Paljonko maksaa 5-6 munan täytekakku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakkupaakari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakkupaakari

Vieras
Eli otsikossa tulikin jo asia. Kaveri pyysi tekemään 5-6 munan kakkuja 2 kpl. Sisällä vaniljakermavaahtoa ja vadelmia, päällä kinuski ka reunoilla suklaakermapursotukset. Nyt vaan mietin että paljon niistä kehtaisin kaverilta pyytää. En itse ole ikinä kakkuja ostanu, joten ei mitään aavistusta hinnoittelusta?

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23460461:
meillä maksaa töissä 20€ 10hlö kakut..

ja muista muuten ostaa kotimaisia vadelmia, ulkolaiset täytyy kuumentaa ennen käyttöä!

Onko ne kuinka monen munan kakkuja. Monet laskee hlömäärän jopa yhdelle munalle 3 syöjää eli se voi olla vaikka 3-4 munan kakku toi 10 hlölle.

[QUOTE="vieras";23460477]Onko ne kuinka monen munan kakkuja. Monet laskee hlömäärän jopa yhdelle munalle 3 syöjää eli se voi olla vaikka 3-4 munan kakku toi 10 hlölle.[/QUOTE]

itseasiassa en oo varma, kun en tee niitä, myyn vaan:ashamed:
mut mun mielestä pienin kakku, 8hlö, on 4munan kakku, eli toi 10hlö olis sit just tommonen 5-6 munan..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23460497:
itseasiassa en oo varma, kun en tee niitä, myyn vaan:ashamed:
mut mun mielestä pienin kakku, 8hlö, on 4munan kakku, eli toi 10hlö olis sit just tommonen 5-6 munan..

Kyllä se on sitten 5 munan kakku, yleensä niissä on se lokiikka että lasketaan munien mukaan syöjät. 6 munaa on sitten 12 henkilölle.

Yhteistyössä