Paljonko mahtaa maksaa hammaskorun laitto hammaslääkärillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun yhdellä kavrillani on sellainen, ja se on todella kauhea. Hänellä on valkoiset ja suorat, kauniit hampaat, mutta aina kun hän puhuu tai hymyilee, pitää olla metrin päässä vähintään, että tajuaa sen "kärpäsenpaskan" koruksi ja tarkoituksella asennetuksi. Jos hän hymyilee vähän kauempana, se näyttää likaiselta läntiltä ja pilaa hymyn. Anteeksi vaan. Kultainen joku pieni koru sillä on.

Ite haluisin hammaskorua...mutta nyt kun luin noita kommentteja että näyttää "kärpäsenpaskalle" tai joltain lialta, niin pisti miettimään :// Oisin laittanut kirkkaan sinisen timantin tai jonkun vastaavan. (:

no siis timanttia ei kannata ottaa... koska kun siihen ei valo kauniisti taitu (niin useinhan sitä valoa suuhun tulee..) se näyttää joltain lialta, reiältä jne.. mut kultanen tähti tai sydän kyllä ois ihan nätti :)

itse ostetaan hammaskorun ja itse varataan aika hammaslääkärille tai hammashoitolaan. hammaslääkäri laittaa alle 30€, jos hampaat tarvi puhdistaa silloin täytyy maksaa enemmän....

Itse ostin Timanttisilta aidon 0,3mm irtotimantin hammaskoruksi. Maksoin n.50e korusta ja
Yksityisellä hammaslääkäriasemalla kävin sitten kiinnittämässä ja se maksoi n.20e.
Ja voin kertoa, että aito timantti ei ainakaan minun hampaassa näytä lialta tai roskalta, vaan se näyttää nimenomaan timantilta joka loistaa/kimaltaa upeasti.

Itse ostin Timanttisilta aidon 0,3mm irtotimantin hammaskoruksi. Maksoin n.50e korusta ja
Yksityisellä hammaslääkäriasemalla kävin sitten kiinnittämässä ja se maksoi n.20e.
Ja voin kertoa, että aito timantti ei ainakaan minun hampaassa näytä lialta tai roskalta, vaan se näyttää nimenomaan timantilta joka loistaa/kimaltaa upeasti.

Missä ootte laitattaneet omanne Oulussa ?
Nyt on tällainen kisa - kokeilen ensin onnea, mutta josko raaskis sitten itsekin laittaa, jos ei voita ...
https://www.facebook.com/tohtorille.fi

Korun hintaa en muista mutta koruliikkeestä valkokultainen jossa keskellä timantti, hinta noin 30-60€ ja laitoin suuhygienistillä, hintaa oli 20-40€, enimmäkseen siis 100€ juttu, mutta koru on nyt mulla 4 vuotta ja hyvin pysyny.

Ja laitoin hammaskoruni siis yksityisellä suuhygienistillä, toimenpide oli nopea noin 10 minuuttia ja täysin kivuton. Ensimmäiset pari tuntia ylähuulessa tuntui oudolta, kun koru osui siihen, mutta ei ton korun olemassaoloa enää huomaa mitenkään muuten kun peiliin katsoessa ja hymyillessä.

Ja laitoin hammaskoruni siis yksityisellä suuhygienistillä, toimenpide oli nopea noin 10 minuuttia ja täysin kivuton. Ensimmäiset pari tuntia ylähuulessa tuntui oudolta, kun koru osui siihen, mutta ei ton korun olemassaoloa enää huomaa mitenkään muuten kun peiliin katsoessa ja hymyillessä.[/QUOTE

Nää on niin kauheita! Itselläni oli 2000-luvun alussa, poistatin pari vuotta sitten. Mutta pysyi siis 13 vuotta kunnes halusin itse pois. Hammaslääkäri kuittaili aina vuodikäynnillä että joko lika otetaan ois?

Niin sinä luulet, sillä tarkastelet sitä peilin edessä ja siinä vieressä on valo sinua kohti.
Ilman valoa se näyttää roskalta.

Yhteistyössä