J
jgld
Vieras
Miksi kukaan haluaa hammaskorun...?
Saman efektin saat kun liimaat itse hampaaseesi esim. leivänmurun tai salaatinkappaleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse ostin Timanttisilta aidon 0,3mm irtotimantin hammaskoruksi. Maksoin n.50e korusta ja
Yksityisellä hammaslääkäriasemalla kävin sitten kiinnittämässä ja se maksoi n.20e.
Ja voin kertoa, että aito timantti ei ainakaan minun hampaassa näytä lialta tai roskalta, vaan se näyttää nimenomaan timantilta joka loistaa/kimaltaa upeasti.
mun mielestä se koru on ruma ja näyttää siltä ni´inku paskaa olis hampaassa.
Ja laitoin hammaskoruni siis yksityisellä suuhygienistillä, toimenpide oli nopea noin 10 minuuttia ja täysin kivuton. Ensimmäiset pari tuntia ylähuulessa tuntui oudolta, kun koru osui siihen, mutta ei ton korun olemassaoloa enää huomaa mitenkään muuten kun peiliin katsoessa ja hymyillessä.[/QUOTE
Nää on niin kauheita! Itselläni oli 2000-luvun alussa, poistatin pari vuotta sitten. Mutta pysyi siis 13 vuotta kunnes halusin itse pois. Hammaslääkäri kuittaili aina vuodikäynnillä että joko lika otetaan ois?
Niin sinä luulet, sillä tarkastelet sitä peilin edessä ja siinä vieressä on valo sinua kohti.Itse ostin Timanttisilta aidon 0,3mm irtotimantin hammaskoruksi. Maksoin n.50e korusta ja
Yksityisellä hammaslääkäriasemalla kävin sitten kiinnittämässä ja se maksoi n.20e.
Ja voin kertoa, että aito timantti ei ainakaan minun hampaassa näytä lialta tai roskalta, vaan se näyttää nimenomaan timantilta joka loistaa/kimaltaa upeasti.