M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
nnii siis laittaako ihan normaali hammaslääkäri niitä ilmatteeks alle 18 vuotiaille jos on oma koru ?
ku hirveen ristiriitaista keskustelua noilla toisilla palstoilla et siel sanotaa et normaali ei laita, normaali laittaa että mitä tässä pitäis sitten uskoa? ite olen 13 vuotias ja ajattelin ottaa hammaskorun mutta en vaa nyt tiiä että missä sitä ois halvinta ottaa ?
http://www.eurohammas.fi/hinnasto.php esim täällä hinta on alkaen 200e ja siihen taitaa sisältyä koru
200e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mun hammaskoru joka laitettu v.95 makso silloin 200mk ja oli koru mukana.. Se on edelleen hampaas kiinni..
200e huh huh....
Noh, muualta en löytänyt hintoja pikaisella googlauksella enkä muutenkaan ole aiheeseen tutustunut joten löytynee halvemmallakin jostakin. Ja tuo olisi tosiaan alkaen-hinta mutta siihen sisältyy koru joka on kultaa/hopeaa ja siinä on timantti/timantteja.
no mulla ei timantteja ole mutta ihan kultanen sydän on. Silti se makso yksityisellä asemalla 200mk.
täs on yks hinta:
HAMMASKORUT
hammaskorun kiinnitys omalla korulla 30e
hammaskoru (hoitolan mallistosta) 30e
hammaskoru ja kiinnitys (hoitolan mallistosta) 55e
suuhygienisti.com