Paljonko mahtaa maksaa hammaskorun laitto hammaslääkärillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nnii siis laittaako ihan normaali hammaslääkäri niitä ilmatteeks alle 18 vuotiaille jos on oma koru ?
ku hirveen ristiriitaista keskustelua noilla toisilla palstoilla et siel sanotaa et normaali ei laita, normaali laittaa että mitä tässä pitäis sitten uskoa? ite olen 13 vuotias ja ajattelin ottaa hammaskorun mutta en vaa nyt tiiä että missä sitä ois halvinta ottaa ?

nnii siis laittaako ihan normaali hammaslääkäri niitä ilmatteeks alle 18 vuotiaille jos on oma koru ?
ku hirveen ristiriitaista keskustelua noilla toisilla palstoilla et siel sanotaa et normaali ei laita, normaali laittaa että mitä tässä pitäis sitten uskoa? ite olen 13 vuotias ja ajattelin ottaa hammaskorun mutta en vaa nyt tiiä että missä sitä ois halvinta ottaa ?

No ei varmasti ainakaan ilmatteeks laiteta missään, julkisella puolella on sen verran jonoa jo ihan oikeisiin toimenpiteisiin että tollasen takia et taida sinne ees päästä. Yksityisellä varmaan laitetaan joo mut ei ilmatteeks.

200e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mun hammaskoru joka laitettu v.95 makso silloin 200mk ja oli koru mukana.. Se on edelleen hampaas kiinni..

200e huh huh....

Noh, muualta en löytänyt hintoja pikaisella googlauksella enkä muutenkaan ole aiheeseen tutustunut joten löytynee halvemmallakin jostakin. Ja tuo olisi tosiaan alkaen-hinta mutta siihen sisältyy koru joka on kultaa/hopeaa ja siinä on timantti/timantteja.

Noh, muualta en löytänyt hintoja pikaisella googlauksella enkä muutenkaan ole aiheeseen tutustunut joten löytynee halvemmallakin jostakin. Ja tuo olisi tosiaan alkaen-hinta mutta siihen sisältyy koru joka on kultaa/hopeaa ja siinä on timantti/timantteja.

no mulla ei timantteja ole mutta ihan kultanen sydän on. Silti se makso yksityisellä asemalla 200mk.

täs on yks hinta:

HAMMASKORUT
hammaskorun kiinnitys omalla korulla 30e
hammaskoru (hoitolan mallistosta) 30e
hammaskoru ja kiinnitys (hoitolan mallistosta) 55e

suuhygienisti.com

no mulla ei timantteja ole mutta ihan kultanen sydän on. Silti se makso yksityisellä asemalla 200mk.

täs on yks hinta:

HAMMASKORUT
hammaskorun kiinnitys omalla korulla 30e
hammaskoru (hoitolan mallistosta) 30e
hammaskoru ja kiinnitys (hoitolan mallistosta) 55e

suuhygienisti.com

Mulla on aito timantti ja sekin maksoi vuonna -96 jotain vähän rontti 200mk kaikkineen, koru ja laitto erikseen ostettuina. Vieläkin on paikallaan vaikka sanoivat että viis vuotta korkeintaan kestää.

Mikä teitä niissä hammaskoruissa viehättää? Minulle on käynyt niin, että ihmettelen, mikä roska tms jollakin on hampaassa ja ihan läheltä olen vasta huomannut koruksi. Ei kyllä ole kaunistanut yhdenkään tapaamani ilmettä. Makuja on tietysti monenlaisia...

Hammaskoru laitetaan minkä ikäselle tahansa, kohan on maitohampaat vaihtunu.
Hammaskorun minä itse ainaki ostin koru ( meinaannyt kaikkia sellasia timantti,kello blaahblaah liikkeitä)
ja sitte varataan hammaslääkäristä aika, se ei maksa paljoa. Just jonkun kakskymppiä..
Ja korun hinnat vaihtelee ihan kuviosta, ja laadusta riippuen...
Ja hammaskoru liimataan..

Nyt valoja ihmiset !

korun ostin kultasepänliikkeestä, 26e maksoi.
Seuraavan kerran kun menen hammaslääkäriin pyydän kiinnittämään. Olen kunnallisen puolen asiakas.
Edellinen koru pysyi yli 20v ja sitten irto kun söin varrasleipää,

Olen haaveillut jonkin aikaa hammaskorusta ja olisin valmis sen oottamaan mutta missä?!? Olen myös etsinyt netistä hammaskorun laittajia mutta mistään ei löydy!!

T:11v tyttö Kankaanpäästä!!

Yhteistyössä