Paljonko lapsesi painoi sinun pituisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja d u m b o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

d u m b o

Aktiivinen jäsen
14.09.2005
4 939
0
36
Kellä siis isompia lapsia tai jos itse olet kasvanut äitisi ohi painoitko enemmin tai vähemmin kuin äitisi.

Mulla esikoinen on nyt mittaiseni, mutta painaa 10kg vähemmin kuin minä eli mä painan 47kg ja poika 37kg. Itse en ole äitini mittaan ylettynyt.

Meillä ei poitsu ihan vielä ole mun mittaiseni, mutta tätä vauhtia siinä ei kyllä kauaa mene. Jätkä käyttää 140 cm vaatteita ja kengänkoko on 35-36!!!

Mulla pituutta 175 ja kengissä koko 40.

Niin ja samoja sukkia käytetään pojan kanssa, kun mies ei erota niitä toisistaan. Laittaa siis pojalle aina päiväkotiin mun sukkia :D

Mun esikoinen, 13v, meni just pituudessa ohi ja painaa noin 10-13 kg vähemmän kuin minä.
Mun äiti taas painaa enemmän kuin minä (20g?) ja hänen äitinsä vähän enemmän kun tyttärensä. Pituutta tulee lisää joka sukupolveen.

Täytyy vielä lisätä että sen verran roteva (vaan ei lihava) on meidän poitsu että varmasti on painokin suuri. Tosin mä olen melkolailla ylipainoinen, joten toivottavasti sentään ei mene mun yli.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Meillä ei poitsu ihan vielä ole mun mittaiseni, mutta tätä vauhtia siinä ei kyllä kauaa mene. Jätkä käyttää 140 cm vaatteita ja kengänkoko on 35-36!!!

Niin ja samoja sukkia käytetään pojan kanssa, kun mies ei erota niitä toisistaan. Laittaa siis pojalle aina päiväkotiin mun sukkia :D

Mä käytin useamman vuoden poikien kanssa samoja sukkia, mutta nyt ne ei enään mahdu heille. Mulla kun toi kinttu ei ole kuin kokoa 37.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Mä käytin useamman vuoden poikien kanssa samoja sukkia, mutta nyt ne ei enään mahdu heille. Mulla kun toi kinttu ei ole kuin kokoa 37.

No mutta käytännöllistähän tuo :) . Mä olen niin laiska että pidän kahta laatikkoa meen vaatehuoneessa. Toisessa on sukat pareissa ja toiseen heitän vaan suoraan puhtaana ja sitten jossain välissä minä tai mieheni "parittaa" nuo sukat taas siihen toiseen laatikkoon. En siis tod.jaksa kaikkien omiin kaappeihin noita sukkia jakaa.

Mitä enemmän samankokoisia jalkoja talossa, sitä varmemmin löytää sukat tuosta laatikosta :D

Yhteistyössä