:attn:
neljän äiti 30.05.2007 #2 2½ kuukautta ovat! Ihanaa lapsille! Olen määräaikaisessa työsuhteessa ja mieskin hoitaa tuosta sitten osan, kun itse palaan töihin.
2½ kuukautta ovat! Ihanaa lapsille! Olen määräaikaisessa työsuhteessa ja mieskin hoitaa tuosta sitten osan, kun itse palaan töihin.
Lady Tena 30.05.2007 #4 Vähintään 1kk (kesäloman ajan) mutta mahd. paljon pyritään ottamaan rästivapaita kesällä esim pidennettyjä viikonloppuja jottei pojun tarttis olla hoidossa.
Vähintään 1kk (kesäloman ajan) mutta mahd. paljon pyritään ottamaan rästivapaita kesällä esim pidennettyjä viikonloppuja jottei pojun tarttis olla hoidossa.
nytkypylly 30.05.2007 #6 kaksi kuukautta ovat pois =) vai lasketaankohan mut opettajaksi.. no työtön olen nyt tällä hetkellä, syksyllä ehkä taas opettaja =)
kaksi kuukautta ovat pois =) vai lasketaankohan mut opettajaksi.. no työtön olen nyt tällä hetkellä, syksyllä ehkä taas opettaja =)
nahis 30.05.2007 #11 Koko kesän,pitkästä aikaa.Minä vieläkesäkuun äippälomalla,heinäkuussa teen jonkin verran töitä mut pikkusiskoni tulevat hoitamaan lapsia.
Koko kesän,pitkästä aikaa.Minä vieläkesäkuun äippälomalla,heinäkuussa teen jonkin verran töitä mut pikkusiskoni tulevat hoitamaan lapsia.