M
Morsmaikun systeri
Vieras
Keräävät häämatkaa varten lahjat rahana, paljonko olis teidän mielestä sopiva summa siskolta? Tässä tuumailen ja laskeskelen, kodinhoitotuella näet ei hirveästi herkutella itsekään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Vähän riippuu myös siitä, mikä on siskon taloudellinen tilanne?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oijoi... minä kun mietin, että ehkä satkun saattais saada kasaan muutaman kuukauden tinkimisellä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten se siskon taloudellinen tilanne siihen liittyy? Eiköhän se anneta lahjan antajan talouden mukaan.
Me saimme sisaruksiltani puolisoineen 50e häälahjarahaa ja en todellakaan olisi odottanut enempää. Muutenkaan emme saaneet keltään sen enempää vanhempia ja isovanhempia lukuunottamatta. Harmi ettei huomattu kutsua häihimme näitä palstalaisia jotka ei kehtaa viedä häälahjaksi vähempää kuin 300e.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oijoi... minä kun mietin, että ehkä satkun saattais saada kasaan muutaman kuukauden tinkimisellä...
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Kyllä minä laittaisin 200 euroa ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Ei jukolauta ;D satasia? ;D rikkaat taas puhuu. Minäkin kotiäiti ja laittaisin 50e JOS ois rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Kyllä minä laittaisin 200 euroa ainakin.
Itse laittaisin max 100 e, jos miehen kanssa kaksistaan menisimme.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten se siskon taloudellinen tilanne siihen liittyy? Eiköhän se anneta lahjan antajan talouden mukaan.
/quote]
No liittyy se mielestäni sillä, että jos itse olisin tuossa tilanteessa, niin jos siskoni olisi joku todella rikas/hyvin toimeentuleva, niin sitten ei ehkä tarttisi omista vähistä rahoista antaa niin paljon. Mutta jos siskokin olisi pienituloinen, niin sitten yrittäisin säästää siskolle hieman enemmän rahaa.
Eli yksinkertaisesti riippuisi vähän siitä, TARVITSEEKO sisko sitä rahaa oikeasti vai olisiko varaa matkaan ilmankin? Mutta toki eniten vaikuttaa oma taloudellinen tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten se siskon taloudellinen tilanne siihen liittyy? Eiköhän se anneta lahjan antajan talouden mukaan.
Me saimme sisaruksiltani puolisoineen 50e häälahjarahaa ja en todellakaan olisi odottanut enempää. Muutenkaan emme saaneet keltään sen enempää vanhempia ja isovanhempia lukuunottamatta. Harmi ettei huomattu kutsua häihimme näitä palstalaisia jotka ei kehtaa viedä häälahjaksi vähempää kuin 300e.![]()
maassa maan tavalla (jos viittasit minuun)