paljonko laihduttaja voi päivässä syödä rahkaa mehukeitolla?! kauhee himo koko ajan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihis

Vieras
(tein tän saman alotuksen jo aamulla, mutta en enää haulla saanut sitä esille! toi haku on ihan sekasin, tuuppaa ihan muita hakutuloksia mitä hakusanalla hakee..)

eli siis oon laihdutuskuurilla ja hirvee himo syödä rahkaa koko ajan.
ja mehukeitto sokeritonta.. välillä oon laittanu sekaan lorauksen vaniljajugua.

mutta mikä on raja rahkansyönnille päivässä jos meinaa laihtuakin... :D

mun suurin ongelma on itsekuri, ajattelen syömistä koko ajan vaikka kuinka koittasin vetää porkkanaa tai tehdä jotain mikä veis ajatukset pois syömisestä... tän takia aikanaan lihoinkin...

nyt mietin et onko siis rahka ja raejuusto sellasia mitä vois aina vähän syödä et sais sen himon pois...?

Siis määrähän riippuu siitä, miten kaloripitoista rahkasi on ja miten paljon kulutat. Jos kulutat enemmän kun syöt, niin laihdutuksen kannalta lienee silloin tilanne on hyvä.

saat syödä laihduttaessa sen verran, että koko päivän aikana syömisistäsi saama kalorimäärä on pienempi kuin mitä kulutat sen päivän aikana. myös rahkalla ja raejuustolla, kuten hedelmillä ja kaikella muullakin lihoo jos niitä syö liikaa. kasvikset ovat järkevin vaihtoehto jos on PAKKO syödä koko ajan, mutta silloin on jotain muutakin vialla.

[QUOTE="vieras";23004689]Ite lasken kaloreita et ne määrää mun syömiset. ELi riippuis aika paljon siitä muuta oon syöny. Mut jos karppaat niin sit varmaan ihan eri tilanne.[/QUOTE]

myös karpatessa lihoo jos syö enemmän kuin kuluttaa.

Jos haluaa elää koko päivän rahkalla, ja on mies joka kuluttaa esim. 2500 kcal. Yhdessä pehmeässä rasvattomassa maitorahkassa (250g) on kaloreita 120 kcal. Silloin saa syödä rahkaa päivässä 20 purkkia ja silti pikkuhiljaa laihtuu. Ja jos sitä tehostaa vielä liikunnalla, niin aijai, kylläpä kilot karisee.

Yhteistyössä