Paljonko laihduttaisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeraskudesta tulleet 30 kiloa oli tarkoitus saada pois, mutta nyyt uus ihanuus tulossa, joten laihdutus sikseen. Koitan kyllä olla keräämättä yhtä muhkeita lisäkiloja tässä raskaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja zeus:
Viimeraskudesta tulleet 30 kiloa oli tarkoitus saada pois, mutta nyyt uus ihanuus tulossa, joten laihdutus sikseen. Koitan kyllä olla keräämättä yhtä muhkeita lisäkiloja tässä raskaudessa.

30 kiloa pois? Eli painaisit laihdutuksen päätteeksi 28kg. :o

Kiinteytä mieluumin, eli korvaa rasva lihaksella. Paino sulla on oikein hyvä jo, tiedä sit mitä peili näyttää. Itse olen 169cm ja paino 56kg ja näytän oikein hoikalta.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:

Puhuin siis itsestäni.

No huh huh, en missään nimessä yhtään!!!! Minä olen 168 pitkä ja painan nyt 70 kg, lähtöpaino 72. Tavoitteeni on 62 kg, ja minusta se on todella hyvä paino, itse ainakin olen hoikka sen painoisena.

Olen 174cm ja 68 kg. ja todella tyytyväinen tähän painooni.
Sinä olet jo nyt paljon laihempi. Itse en kokisi tarvitsevani mitään laihista, jos olisin sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:

Puhuin siis itsestäni.

Mutta kun kysymys oli, että paljonko laihduttaisit jos olisit pitkä 169 ja painaisit 58?

Yhteistyössä