Paljonko kehtais pyytää?


Tämmösestä haalarista? Kun yksi tuttu alkoi kyseleen hintaa jos tekisin.
Katselin että metsolalla maksaa haalari 39? ja body 25?.
Kankaatkin kuitenkin maksaa ja ei ihan ilmaitteeksi viitsisi tehdä.
Oiskohan haalari 20-25? ja body 10-15? liikaa pyydetty?? Hirveen vaikee hinnotella omia juttuja...auttakkee.
 
Jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Pyydä sen verran mikä susta tuntuu oikealta kankaan hintaan ja työmäärään nähden.
Mielestäni törkeän alhaisia hintoja on osasta ehdotettu!
No mut eihän nää vitosen maksajat osaa mieltää itteään toisen asemaan. Jos väri ei satu omaa silmää miellyttämään niin sit lasketellaan pilipalihintoja...
 
ompelija
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Kangas n.12-15?/metri.
Mitäs jos pyytäisit kaverin ostamaan kankaat valmiiksi ja sitten hinnoittelisit vain työn. Moni kun ei ymmärrä mitä kankaat maksaa, vaan luulevat että kun itse tekee niin saa "melkein ilmaiseksi". Itse ottaisin haalarin teosta 15-20? ja bodystä 10-15?. On niissä kuitenkin aika paljon työtä ja monta tuntia saa menemään jos tekee siististi(tai sit mä oon vaan hirmu hidas tekemään).
 
Minä voisin maksaa setistä sen 30e (jos mulla olisi varaa ikinä tuollaseen :D) , koska maksaahan bodyt ja haalarit sen verran suunnilleen yhteensä esim. Lindexilläkin ja eipä ainakaan varmasti olisi lapsityövoimalla tehty.
 
Juu. Pitää varmaan keskustella tuosta kankaiden ostamisesta jos ostaisi ne itse ja maksaisi näin ollen vain työstä. Helpoimmalla pääsisi.
Juu meneehän siihen aikaa kun siististi tekee, muttakun tuo ompelu kuitenkin on harrastus ja omalla lapsella alkaa vaatekaappi pursuaan ylitse niin miksei sitä voisi yhtä settiä mailmalle tehdä kun toinen siihen niin ihastunut on.
 

Yhteistyössä