Paljonko katsovat televisiota?

• Viestiketjun aloittaja Amfritrite
  • Ensimmäinen viesti
Telkkaria melkein ei yhtään. Lauantaiaamulla Himpuloita. Luulen muuten, että se lastenohjelman tunnar ion tärkeämpi nähtävä, se, missä simpukasta tulee se kello. Himpulaa jaksaa sitten 5-10 min.
Videoita katsoo sitten senkin edestä, nyt on vaippapaketin-kylkiäis-Telepapit pyörineet kolme päivää tauotta... Sitä ennen Tomi Traktori...
Tyttö siis tänään 2v.

Amfritrite
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2005 klo 17:43 juuei kirjoitti:
Telkkaria melkein ei yhtään. Lauantaiaamulla Himpuloita. Luulen muuten, että se lastenohjelman tunnar ion tärkeämpi nähtävä, se, missä simpukasta tulee se kello. Himpulaa jaksaa sitten 5-10 min.
Videoita katsoo sitten senkin edestä, nyt on vaippapaketin-kylkiäis-Telepapit pyörineet kolme päivää tauotta... Sitä ennen Tomi Traktori...
Tyttö siis tänään 2v.
Meillä tämä pienempi haluaa katsoa samat mitkä isompikin. on alle kaksivuotias, ja vasta oli lehdessä, että tutkimuksen mukaan alle 3-vuotiaana säännöllisesti televisiota katsoneet menestyivät huonommin koulussa... Ei isompi katsonut alle kolmivuotiaana paljon ollenkaan. Mutta miten voi toiselta kieltää, kun isompi katsoo? :ashamed: :(

Vere
Meillä ei kyllä kuopus (vajaa 2v) halua katsella kuin ensimmäiset viisi minuuttia Himpuloista ja Muumien alku- ja loppumusiikin. Tosin eipä meillä nuo isommatkaan näin kesällä istu telkkaria katselemassa, kun haluavat itse mieluummin ulkona touhuta.
Voisithan koittaa keksiä pienelle jotain muuta puuhaa lastenohjelmien ajaksi, jos et halua että niitä katselee.

meidän vähän yli 1v ei katso telkkua oikeastaan ollenkaan. salkkareitten tunnarin ajaksi pysähtyy katsomaan, ilmeisesti uusien jaksojen värikäs tausta kiinnostaa, sillä uusinnat eivät kiinnosta (vaikkei poika ole niitä aiemminkaan nähnyt :LOL: )

Meillä vain esikoinen (5v) katsoo tv2:n lastenohjelmia alkuillasta ja viikonloppuisin jotain aamuohjelmia. 3v ja 1v10kk eivät viihdy telkun ääressä pitemmän päälle. Joskus katsovat jotain lastenfilmiä.

anne-68
Pienimmäinen 1v2kk,ei katso telkkua lainkaan.jos hauva siellä haukkuu niin saattaa vilkaista ja haukahdella takaisin,ei muuta.10v muksu katsoo näin kesäaikaan ehkä tunnin iltaisin,ihan tarpeeksi siinäkin.juoskoon pihalla energiaa purkamassa,iltasella sit ei paljon muuta tarvi jaksaakaan kuin peseytyä,syödä ja hetken töllön jälkeen nukkumaan.Mä en henk koht pidä siitä ettää muksuni katsovat telkkua,kehotan aina keksimään kehittävämpää tekemistä.Ja hyvin keksivätkin.Pidän telkkua aivan tarpeettomana kapistuksena lapsille,se ei tee muuta kuin hävittää loputkin luovuuden rippeet mitä nykyajan muksuilla enää on.Aivan tarpeeton.

Ei katso tv:stä mitään muuta kuin Keno-arvonnan. Suorastaan innostuu kun se tulee telkasta. Muuta ei katso, ehkä vilkaisee Muumit, Teletapit ja ne kuviolliset ötökät jotka tulee viikonloppuna.
Odotan oikein, että katsoisi joskus vaikka 10 minuuttia että itse saisi rauhassa tehdä jotain.

Pitäisköhän äänittää Keno-arvontoja puoleksi tunniksi.. :LOL:

niin ja tyttö on 1v10 kk.

Yhteistyössä