Paljonko käyttötililläsi on tällä hetkellä rahaa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Haha yllättävän moni kokee tärkeäksi mainita sen säästötilinkin saldon vaikka aloituksessa nimenomaan korostettiin, että säästötilin saldoa ei kysytty. :D Huvittavaa ;) Mutta itse kysymykseen, minulla on siellä reilu 100e.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26334508]Haha yllättävän moni kokee tärkeäksi mainita sen säästötilinkin saldon vaikka aloituksessa nimenomaan korostettiin, että säästötilin saldoa ei kysytty. :D Huvittavaa ;) Mutta itse kysymykseen, minulla on siellä reilu 100e.[/QUOTE]

Jaajuu, mä en edes lukenut aloitusta, vain otsikon. Luin muiden vastauksia kyllä ja omakin vastaus sitten johti siihen että mainitsin kaikki tilit :)

"vieras"
Pyöritän käyttötilillä yleensä max. oman nettopalkkani verran. Jos sinne tuntuu kuukaudessa jäävän ylimääräinen satanen tai kaksi, siirrän sen toisen satasen turvaan toiselle tilille :D

Seuraava palkkapäivä on 31.5. ja tilillä 450 e, joten ehkä parisataa siirrän viime kuun palkasta säästötilille.

Säästään
Vähän vajaa 4000€ tällä hetkellä.
Ei meillä pidetä käyttötilillä enempää kuin mitä tän huushollin pyörittämiseen kuluu, ylimääräiset menee säästötilille.

"vieras"
[QUOTE="Mansikka";26334470]Mulla on noin 2500 euroa. Aika paljon sekin, mutta joillakin näkyy olevan kymmeniä tuhansia käyttötilillään, eli kai sillä tilillä jonne on pankkikortti? Aikas fiksua, jos sen kortin sit vaikka kadottaa ja tunnarin saa varkaat käsiinsä. Itse tyhjennän käyttötililtä säästötilille parin kuukauden välein, max. 3000 euroa saa minulla olla siellä, sen kestää menettää ilman että joudun hankaluuksiin.[/QUOTE]

Mä olen nettipankissa muokannut omien korttieni käyttö- ja nostorajat sellaisiksi että ei tule koko valtakunnan arvoista tappiota jos kortti joutuu vääriin käsiin. Jos tiedän että olen hankkimassa jotain erityistä, nostan tilapäisesti rajoja niin että ne kattavat sen hetkellisen isomman tarpeen.

Yhteistyössä