Paljonko juotte päivän aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vesi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vesi

Vieras
Kuinka paljon juotte nestettä päivän aikana ja missä muodossa?

Itse kauhistuin, kun taidan juoda vain tyyliin aamulla lasillisen tuoremehua, päivän mittaan kupin pari kahvia ja ruoan kanssa lasillisen vettä ja illalla sitten 0,5 litraa limpparia yleensä. Siis mä en todellakaan juo tarpeeksi. Nyt otinkin tavaksi, että 1,5 litran kannu vettä pitää olla aina iltaan mennessä tyhjä. Olenko ainoa, joka ei osaa juoda, jos ei ole jano?

Nythän on todettu, ettei tarvitsisi juoda enempää kuin silloin kun on jano. Turhaa sitä lipittää pitkin päivää. Mä juon yleensä vettä ja määrä vaihtelee eri päivinä, toisinaan juon vähän ja toisinaan paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Nythän on todettu, ettei tarvitsisi juoda enempää kuin silloin kun on jano. Turhaa sitä lipittää pitkin päivää. Mä juon yleensä vettä ja määrä vaihtelee eri päivinä, toisinaan juon vähän ja toisinaan paljon.

Mulla taas se että pysyisin hoikempana jos joisin enemmän :D

kun aloitin laihiksen ja lisäsin oikein kunnolla veden juontia niin ensimmäisen viikon aikan painosta lähti 4½kg pois ja kasvot kapenivat samantien ihan selvästi.
Silloin kun juon paremmin, niin juoksen kyllä vessassakin tosi paljon eli aineenvaihdunta toimii turhankin hyvin

Yhteistyössä