paljonko jäi kiloja raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja kahjus
  • Ensimmäinen viesti
kahjus
minkä verran tuli painoa raskausaikana ja kuinka paljon jäi? onko tippunut imetyksen aikana?
mulle tuli 16kg (herkuttelin kyllä aika lailla) ja vielä jäljellä noin 6kg jotka pitäisi saada pois syksyyn mennessä.

Ekasta raskaudesta tuli 8kg ja sairaalaan jäi 10kg. Imetysaikana paino kyllä nousi 5kg. Ennen 95, jälkeen 93.

Toisesta raskaudesta tuli 9kg ja viikko synnytyksen jälkeen olin -2kg vähemmän kuin ennen raskautta. Ennen 92, jälkeen 90.

Nyt synnytyksestä reilu 4kk ja painan vajaa 85kg. Olen yrittänyt pudotella omia kiloja, pelkkä imetys ei auta.

Mulle tuli reilu 12 kg josta jäljellä 2 kg. Synnytyksestä on 3.5kk. Paino on jässähtänyt tähän eikä mitkään poppakonstit näytä auttavan. Ehkä aika tekis tehtävänsä. Täysimetys ei täällä ainakaan mua ole kuihduttanut entisiin lukemiin.

Mulle tuli tyttärestä hurjat 25 kiloo!! Laitokslle tuolloin jäi 8 ja loput lähti sitten pikkuhiljaa (syömättömyydellä, imetyksen jälkeen). Nyt tllut hurjasti kiloja vaikken edes raskaana ole. Laskeskelin tuossa että noin 10 kiloo tullu vajaassa vuodessa.

(niin sis tytär nyt 5v. ) :)

kahjus
mulla synnytyksestä reilut 3kk. paino on todellakin jämähtänyt! imetys ei muakaan ole kuihduttanut. jostain luin että raskauskilot kuluisi normaalisti 6kk imetyksellä..

kiloja tuli yhteensä 17, joista synnärille jäi n. 4. Vaikka imetyksen sanotaan laihduttavan, niin itselläni se ei ainakaan vaikuttanut ollenkaan. Tällä hetkellä painan viisi kiloa vähemmän kuin ennen odottamista, mutta se on kaikki kovan työn tulosta. Olen kylläkin paljon enemmän "pullamössöisemmässä" kunnossa kuin ennen, vaikka painoa onkin vähemmän :/

Yhteistyössä