Paljonko hintaa tupla vaunuille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riepuriia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

riepuriia

Jäsen
18.03.2006
822
0
16
kysyn nyt täälläkin kun ei tuolla monikkojen puolella tunnu olevan ketään.
paljonko pyytäisitte hintaa emmaljungan twin cerox sporttivaunuista?
ostettu uutena 2005 jalkapeitolla ja maksettiin niistä jotain 800 ?
ovat sellaiset beiget (oliko se joku safari malli, en muista enää) ehjät ja hyvät on olleet. mitä hinnaksi?

Yli puolet kyllä hinnasta pois!! Mä ajattelen käytetystä aina näin, et jos myyjä on maksanut siitä esim. 400 euroa ja pyytää 200 euroa, niin minä maksaisin käytetystä 200 euroa ja hän saman verran uudesta, jos saa niistä multa se 200 euroa, niin ei kiitos, tajusiko kukaan?

Tuplista pyydetään aika paljon. Me ostettiin vuonna 2005 vuoden 2001 Brion Twinettet ja maksoimme niistä 280e. Halvemmalla ei saatu. Pari kuukautta kytättiin huuto.nettiä ja sitten oli pakko nuo ostaa. Oltiin jo menossa ostaan ihan uusia kaupasta, mutta sitten saimme nuo.

Teidän vaunuille ok hinta olisi mielestäni 500e. Ainakin siitä kannattaa aloittaa ja jos ei mene kaupaksi niin sitten hintaa alemmas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No huh huh, en kyllä ostaisi tuohon hintaan käytettyjä. Mileummin laittaisin sen parisatkua lisää niin saisin upouudet!

Minä taas ajattelen että säästäisin sen parisatkua kun ostan pari vuotta vanhat vaunut, jotka eivät ole varmaankaan kerenneet mennä miksikään.
Lasken tuon 200e markoiksi eli säästän huikeat 1200mk.

Minä möin vuoden 2005 Emmaljungan Crossway tuplat ja mukana oli yksi Duolift. Sain niistä 420e ja se oli mielestäni ihan ok hinta :-) Huutonetissä olisin saanut enemmänkin, mutta en jaksanut alkaa selittämään jokaista pientä yksityiskohtaa :-D!

Minusta lähtöhinta voisi olla myös 500e, siitähän on sitten kiva antaa tinkivaraa vaikka sen 50e :-) Cerox rattaat on myös kalliimmat kuin Crosswayt ja halutummatkin :-) Riippuu vähän myös lisävarusteista, onko jalkapeittoa, kantokasseja jne.

Jos ne sinun rattaat on väriä Sport Safari, niin voit huoletta pyytää sen 500e, siitä väristä maksetaan paremmin kuin muista!

No huh huh, en kyllä ostaisi tuohon hintaan käytettyjä. Mileummin laittaisin sen parisatkua lisää niin saisin upouudet!

Samaa mieltä. Itse ostin Emmaljungan tuplat käytettyinä ja maksoin niistä 250e. Siistit vaunut kuin mitkä, mutta se oli minusta ihan kohtuuhinta, en olisi enempää maksanut.

Yhteistyössä