Paljonko happy cat-pulloista voisi pyytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Siinähän tuo kysymys olikin otsikossa. Mulla on noita jokunen tuonne kertynyt ja nyt olisi yksi pulloista kiinnostunut ja mietin, että paljonko noista voisin pyytää. Ovat siis tyhjiä ja kaikki eri värisiä.

[QUOTE="jaahas";24781481]Täh? Siis niitä kissanmuotoisia viinipulloja? Mie vein mulla olevat lasinkeräykseen vähän aikaa sitten. Onko ne tosiaan arvokkaita?![/QUOTE]

kyllähän ne taitaa joidenkin keskuudessa olla. Me vaan pidetään niitä, koska ovat kivan näköisiä. Mut jotkut pyytävät tyhjistä pulloista sen saman hinnan minkä alkostakin ovat maksaneet, olen kyllä törmännyt 12e/kpl riippuu tosin, että mitä värejä sulla on.

[QUOTE="jaahas";24781481]Täh? Siis niitä kissanmuotoisia viinipulloja? Mie vein mulla olevat lasinkeräykseen vähän aikaa sitten. Onko ne tosiaan arvokkaita?![/QUOTE]

Samoin.. mutta oon kyllä huomannut, että niitä kaupitellaan kirpputoreilla. Eikö kannattais ostaa täys pullo, niin sais jotain nautintoakin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24781680:
Mullaki on 4. sininen, punainen. keltainen ja violetti.
Mitäköhän niistä vois pyytää? Onks niissä kans joku tietty väri kalliimpi niinkuin on mariskooleissakin?

Ei taida olla samalla tavalla kuin mariskooleissa. No minulla noita oli 9 ja pyysin sitten noista 50€ ja kaupaksi meni. Ihan kivannäköisiä noi toki on, mutta totesin, että en minä niillä oikeastaan mitään tee, ovat vain pölynkerääjiä kaapin päällä :)

Joo väreistä vähän riippuvainen se hinnoittelu.. On näitä harvinaisempia (kuten valkoinen/musta rusetilla, valkohuuruinen sinisillä täplillä yms) joista pyydetään useita kymppejä, kun taas sitten perusvärit/yleiset (kuten sininen, nykyinen alkossa myytävä yms) joista pyydetään vain muutamia roposia, 2,5€ halvimmillaan olen nähnyt.. (jos ei ilmaisia lasketa :D)

Mulla on noita pulloja 12 eri väriä ja ovat kuistilla ikkunan välissä, kivan näköiset. Ja mä tykkään siitä viinistäkin. Joskus katselin huutonetissä että joku tietty väri maksoi monta kymppiä, oli joku kullan värinen ja keltainen vissiin harvinainen kans. Mun pullot on ostettu ihan suomen alkosta ja tallinnasta tuotuja. Nyt uusin ostos oli ihana matta-sininen, vielä täysi, alkosta.

A.P katso vähän huutonetistä mitä siellä maksaa niin tiedät paljonko pyydät.

Onhan ne arvokkaita, itte maksan yhestä pullosta 30€.. Mutta se on naamallinen pullo ja nää on tosi arvokkaita meidän keräilijöiden keskuudessa.. jotkut maksavat lähemmäs 200€/plo jos on erikoinen, mutten itse ole niihin lähtenyt..
Oikein kammoksuttaa ihmiset jotka vievät lasinkeräykseen noita pulloja.. myisivät/antaisivat vaikka minulle sellaisen :D Ja muutenki, niitä voi myydä kirppareilla/keräilijöille ja niistä saa joskus ihan voittoakin : )

Kaupan pullohuoneelle noita tulee useinkin. Ollaan kerätty niitä talteen ja nyt löytyy 16 kpl. Värejä on: valkonen 2kpl. Musta 1kpl. Kaks eri punaisen sävyä 1kpl kumpaakin. 3 eri sinisen sävyä yhteensä 6kpl. Läpinäkyvää vihreää 2kpl. Sini-keltanen läpinäkyvä 1kpl. Läphaalee keltanen 1kpl ja yks violetti.

Yhteistyössä