Paljonko haluisit painaa ja pituutesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
169cm on pituutta ja painoa 69kg.
Olen täysin tyytyväinen,mutta jos joskus vielä tuonne 64-65kg pääsen niin avot.
Tuon kilomäärän saaminen tuntuu vain nyt olevan kauhean työn takana,poistunut kilomäärä mulla on jo 35kg.

Täälläkin 166 cm, toiveissa 62 kg, sinne matkaa parikyt kiloa...65kg voisin olla jo tyytyväinen. Toisaalta tekis mieli yrittää 55-58 välille, mut sen sit näkee sit ku pääsee sinne asti. Ehkä se vaatii sit vähän liikaa, kun haluaa kuitenkin elää suht normaalia elämää :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
sama pituus ku alottajalla, paino 65 kg aika tyytyväinen olen peilikuvaan, pientä kiinteytystä, paino kun ei kerro totuutta..

Samaa mieltä! Mulla oli ennen raskautta, nyt rv31, mitat 169/70, ja olin ihan tyytyväinen itseeni koska lenkkeilin ja liikuin tarpeeksi ja olin mielestäni ihan kiinteä, eikä ollut kaksoisleukaa tms. Kovasti pelkään että tämän raskauden jälkeen on painoa enempi ja löllöä. Edellisen raskauden jälkeenkin niin ei se paino haitannut vaan löllömaha joka tursusi housun vyötärön yli makkaraksi.

166cm ja tällä hetkellä 62kg, 58 kiloon kun pääsisin -ja siinä pysyisin- niin olisin oikein tyytyväinen. Peilikuva on ok jo nytkin, mutta jos kuitenkin nuo 4kg vielä puristaisi..:) Hiljaa hyvä tulee.

Yhteistyössä