Paljonko gantin ja tommy hilfigerin ja guesin kuteet maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä kai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
No eivät olleet kalliita. Musta tuo käsite "kirpparihinta" menee joillain vähän överiksi. Kaikki pitäisi saada parillakymmenellä sentillä, eurolla tai korkeintaan kahdella, oli tuote sitten oikea merkkivaate tai ketjukamaa.

Tää on niin totta! Ja sitten on toinen ääripää, joka pyytää 12? jostain kulahtaneesta ja nyppysestä, värinsä menettäneestä nike-hupparista.. :D

Tungen ketjuun, auttakaa tunnistuksessa! Eli ostin kirpparilta Armanin farkut ja epäilen kovasti, että ovat "Armanit".

Merkit ovat kohtalaisen pieniä (yleensä feikeissä kai merkit on kookkaita, esim D&G persuksessa jättimäisenä.. :D) ja pesulapusta löytyy jotain koodeja. Mistä tiedän, ovatko aidot? Saumat ym. työ näyttää ihan hyvältä, eivät ihan resuiset ole.

Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:
Tungen ketjuun, auttakaa tunnistuksessa! Eli ostin kirpparilta Armanin farkut ja epäilen kovasti, että ovat "Armanit".

Merkit ovat kohtalaisen pieniä (yleensä feikeissä kai merkit on kookkaita, esim D&G persuksessa jättimäisenä.. :D) ja pesulapusta löytyy jotain koodeja. Mistä tiedän, ovatko aidot? Saumat ym. työ näyttää ihan hyvältä, eivät ihan resuiset ole.

Täytyypä huomenna tutkia tarkemmin omia Armanin housuja, ovat ainakin aidot, ostettu muistaakseni Stokkalta. Nämä yhdet mitä mulla siis on ovat ainakin tosi simppelit ja niitä ei erota perus mustidta housuista muuten kun että istuvat tosi hyvin ja materiaali on tosi mukava. Niissä ei ole merkkejä muualla kuin takana vyötärökaitaleessa olevassa mustassa nahkamerkissä johon mustalla painettu logo.
Onko ne sun housut Armani vai A|X (Armani exchange)? Niissä on meinaan eroja kun nuo A|X:n vaatteet on vähän erilaisia..

Alkuperäinen kirjoittaja Hjop:
Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:

Täytyypä huomenna tutkia tarkemmin omia Armanin housuja, ovat ainakin aidot, ostettu muistaakseni Stokkalta. Nämä yhdet mitä mulla siis on ovat ainakin tosi simppelit ja niitä ei erota perus mustidta housuista muuten kun että istuvat tosi hyvin ja materiaali on tosi mukava. Niissä ei ole merkkejä muualla kuin takana vyötärökaitaleessa olevassa mustassa nahkamerkissä johon mustalla painettu logo.
Onko ne sun housut Armani vai A|X (Armani exchange)? Niissä on meinaan eroja kun nuo A|X:n vaatteet on vähän erilaisia..

Kyllä mun mielestä ovat ihan Armanit, eivät exchanget. Eivät kyllä istu mitenkään superhyvin, mutta ihan ok kuitenkin. Yllättävän pitkä "haaraväli" näissä mun armaaneissa on, siis se väli lantiolta haarakiilaan - termistö vähän hukassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kade:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä :
Alkuperäinen kirjoittaja mulla on:
Gantin neuleen 99e->
Gantin T-paidat 50e ->
HIlfigerin muutamia euroja noita halvempia ja Guessit aika lailla Gantin hinnoissa.

Kellä noihin on varaa? T-paita 50e!!!!

Aika monellakin on varaa tuollaiseen =)

No ei tavallisella duunarilla joka tienaa n. 2500e /kk.

Itse tienaan noin. 2600e/kk riippuen vähän millaisia vuoroja olen tehnyt.. Käytän pelkästään hilfigerin ja gantin vaatteita, lisäksi minulla on oma hevonen. Kyllä se raha riittää jos tinkii jostain muusta ! :)

Yhteistyössä