Paljonko 1kk vauva syö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Paljonkohan 1kk ikäinen vauva syö keskimäärin maitoa kerralla...? Olen jouluostoksille menossa ja mietiskelin paljonko pitäis pumpata. Matkaa kaupungille on sen verran ettei oikeen viitsis ajella edes takaisin välillä syöttämään.

Aika vähänhän tuo vielä syö... Mulla kokemusta vaan imetetyistä vauvoista, joten voin suositella vaan sitä, että kun vauva siltä näyttää , että on ruuan aika, niin etsi rauhallinen paikka, kahvila tai vaikka kauppakeskuksen vauvanhoitohuone tai vessa, jos et halua julkisella paikalla imettää ja syötä siellä. Näin vauva saa olla hetken rauhassa mamin kanssa ja sä saat rinnat tyhjemmäksi.

En tiedä oliko tästä apua, mutta kannustan imettämään julkisestikin. Nykyään on kuitenkin hyviä imetyspaitoja, missä tissiä ei juurikaan näy (mikäli se sua häiritsee) tai laittaa harson roikkumaan olkapäältä vauvan päälle.

tsemppiä jouluostoksille!

aaaaa, vauva jää kotiin! No, sitten pumppaat vaikka pari pullollista ja mies antaa mitä vauva vaan syö. Mutta edelleenkin sanoisin, että ei vielä hirveesti mene. Jos vauva syö noin kahden kolmen tunnin välein ja ehkä alle 100ml? Toivottavasti asia järjestyy.

Yhteistyössä