J
jompsiskumpsissss
Vieras
Jos ilmoittaudun työttömäksi työnhakijaksi niin paljon saan, onko pienempi/isompi kuin minimi kotihoidontuki....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:mut tuohon vaikuttaa sit perheen muut tulot myös, siis yleensä miehen tulot laskevasti. Itse saan työmarkkinatukea 11e/pv ja tuosta verot pois vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Paljonka tuo lapsikorotus on ja maksetaanko se vaan alle kouluikäsistä lapsista vai miten?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:eikö kelan maksamaan peruspäivärahaan vaikuta miehen tulot?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapsikorotus tulee yhteensä 3sta lapsesta.Vaikka oisi siis enemmänkin ja koskee kaikkia lapsia.Tarkka määrä ,käteenjäävä on tuolla 3 lapsen korotuksella on 557 e.Jos molemmat ovat työttöminä vanhemmista ,molemmat saavat korotuksen.Miehen tuloista riippuu ,saako yleensäkkään työmarkkinatukea.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapsikorotus tulee yhteensä 3sta lapsesta.Vaikka oisi siis enemmänkin ja koskee kaikkia lapsia.Tarkka määrä ,käteenjäävä on tuolla 3 lapsen korotuksella on 557 e.Jos molemmat ovat työttöminä vanhemmista ,molemmat saavat korotuksen.Miehen tuloista riippuu ,saako yleensäkkään työmarkkinatukea.
Ymmärsinkö siis ihan väärin nyt mutta siis miehen tulot voi vaikuttaa jopa niin että saanko ollenkaan rahaa?
Ei kai nyt sentään; taisin ymmärtää väärin. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapsikorotus tulee yhteensä 3sta lapsesta.Vaikka oisi siis enemmänkin ja koskee kaikkia lapsia.Tarkka määrä ,käteenjäävä on tuolla 3 lapsen korotuksella on 557 e.Jos molemmat ovat työttöminä vanhemmista ,molemmat saavat korotuksen.Miehen tuloista riippuu ,saako yleensäkkään työmarkkinatukea.
Ymmärsinkö siis ihan väärin nyt mutta siis miehen tulot voi vaikuttaa jopa niin että saanko ollenkaan rahaa?
Ei kai nyt sentään; taisin ymmärtää väärin. :ashamed:
[/quot
Käy kelan sivuilla laskemassa.
Sä saat ilmeisimmin työmarkkinatukea mihin miehen tulot vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kyllä mä en saa työmarkkinatukea lainkaan kun miehen netto 2100 eur kk.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:En sekoitakkaa.Mun työssäoloehto ei täyty joten en saa työmarkkinatukea.