paljonka maksaisit näistä vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusina82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Katsokaa mielummin huuto.netin toteutuneet kaupat. Noissa neljässä esimerkissä ei ollut yhdessäkään yhtään ostajaa...
Ja tärkeintä kai on se, että ne vaunut menee kaupaksi? Mitä hyötyä on myydä niitä jos kukaan ei halua sillä hinnalla ostaa...

Ainahan voi hinnasta yrittää tinkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Katsokaa mielummin huuto.netin toteutuneet kaupat. Noissa neljässä esimerkissä ei ollut yhdessäkään yhtään ostajaa...
Ja tärkeintä kai on se, että ne vaunut menee kaupaksi? Mitä hyötyä on myydä niitä jos kukaan ei halua sillä hinnalla ostaa...

Ainahan voi hinnasta yrittää tinkiä...

Suomalaiset on huonoja tinkimään. Jos lähtöhinta on puolet korkeampi kuin se, jonka hlö on valmis maksamaan, ei hän ehkä viitsi edes ottaa yhteyttä myyjään. Liian korkea lähtöhinta karkoittaa ostajaehdokkaat aika tehokkaasti.
Huuto.netissä ei tinkiminen ole edes mahdollista.

Mä ostin ihka uuvet orat (jovi air) ja hinta oli vaan 370 ? ja just äsken ihailin niitä ja tuumin et yks parhaita ostoksia ja ku mä oon sellanen et osaa pitää hyvänä niin myyn ne vuoden päästä ja saan varmasti ihan kivasti niistä. Ku ei päästä reuhkaks niin voi ja kehtaa pyytää.Joskus näkee niin kauhtuneita et miettii et kuinka joku kehtaa ees myyä niitä....

Meidän tuleva pienokainen saa kulkupelikseen yhdistelmä Briot vm -98, kaksi lasta palvellut, ovat todella hyvässä kunnossa ja säilytetty sisätiloissa, niin miksi ostaisin muotivaunut, aivan samalla tavalla pienokainen nukkuu näissä kuin n. 700? vaunuissa. Tämä on minun mielipide.

Se vähän riippuu että jos joku tosiaan etsii noita tuollaisia ja musta plussaa oli että niissä on ne toisenlaiset renkaat kuitenkin ja senkin takia voi mennä ihan hyvin kaupaksi sillä hinnalla mitä pyydät.Itse maksaisin 50e.

Miikuli: Ei kukaan maksa noista rotiskoista 80 euroa.! :D
Mieti vähän. Itse ostin juuri 2004 vuoden Emmaljungan kuomurattaat 130 eurolla. Hyvässä kunnossa ja yhdellä lapsella olleet. Koppa mukana.

Yhteistyössä