Paljon voisi pyytää 2003vm Emmaljunga-yhdistelmävaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Aika hurjia summia täällä ehdotettu, siis hurjan alhaisia. Mä kävin äsken piruuttani katsomassa Keltaisen pörssin sivuilla ja löysin 3 ilmoitusta joissa oli vm 03 Emmaljungat. Hinnat oli: 200?, 240? ja 250?.

Vuosimallia 90-jotain myytiin alle satasella.

Joo pyytäähän aina saa, mut tommosia summia ei maksa kuin idiootti. Just myin omat emmaljungat vm 2006 reilulla kolmella sadalla ja hävetti ottaa niinkin paljon niistä rahaa. Vuoden 2003 emmaljungan vaunuista, siis viisi vuotta vanhoista, maksaisin max. 70e.

Siis jessus mitä hintoja ootte saaneet ja pyytämässä! Minä maksoin 2003 2001 vuoden hyväkuntoisista vaunuista 250 euroa ja paljolta tuntui..Sen ajan vaunuissa kun ei ole mitään hienouksia.

Ja ostajana kannattaa muistaa, että Edge malli, etenkin teleskooppisäätöisellä rungolla ja kunnon erillisellä vaununkopalla on kalliimpi uutena kuin Ceroxit pehmeällä kantokopalla. Joten itse maksaisin käytetyistä Edgeistä enemmän kuin samanvuotisista Ceroxeista käytettynä.

Hyvät rattaat Ceroxitkin on, mulla kokemusta tuplamallista ja hyvä jälleenmyyntiarvo niilläkin!

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Aika hurjia summia täällä ehdotettu, siis hurjan alhaisia. Mä kävin äsken piruuttani katsomassa Keltaisen pörssin sivuilla ja löysin 3 ilmoitusta joissa oli vm 03 Emmaljungat. Hinnat oli: 200?, 240? ja 250?.

Vuosimallia 90-jotain myytiin alle satasella.

tää nyt ei liity mitenkään kyseiseen asiaan mutta miten niitten sun vaunujen kävi?ostitko uudet??

Yhteistyössä