Paljon vois pitää hintaa näillä rattailla?Sis kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=722&valikoimaid=1

eivät siis ole uudet.Pari vuotta vanhat.Ostettu 2006 lastentarvikkeesta.Väri viininpunainen.Siistit!

Ja mitkä kannattais meidän kesällä 3.v täyttävälle tytölle ostaa noitten tilalle?Kun ei varmaan pärjää ilman rattaita vielä?Jotkut kevyemmät,mutta että talvellakin olis ok.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja mitkä kannattais meidän kesällä 3.v täyttävälle tytölle ostaa noitten tilalle?Kun ei varmaan pärjää ilman rattaita vielä?Jotkut kevyemmät,mutta että talvellakin olis ok.

Brio Rcet tai Ponyt. niissä on paremmat renkaat kuin useimmissa matkrattaissa ja racet kulkee hyvin lumessakin

Myyn sen takia,kun kesällä noi on kuitenkin aika isot kuljettaa mukana.Vois ostaa jotkut halvemmat tilalle.
Ja lisävarusteita on jalkapussi,ohut sekä topattu.ja tietty sadesuoja ja hyttysverkko jotka ovat rattaissa mukana jo valmiiksi.

Milloin ei enää ollenkaan tarvii rattaita?Kuitenkin linja-autossa lapsi saa matkustaa äidin kans ilmaiseksi kun on rattaat.Ja oliko se jotain 3,5.v asti?
Ja sitten jos pidän nää rattaat viel vaikka vuoden,niin hinta vaan tippuu koko ajan alaspäin.Nyt jos sais paremmin.En tiiä..

Milloin ei enää ollenkaan tarvii rattaita?Kuitenkin linja-autossa lapsi saa matkustaa äidin kans ilmaiseksi kun on rattaat.Ja oliko se jotain 3,5.v asti?
Ja sitten jos pidän nää rattaat viel vaikka vuoden,niin hinta vaan tippuu koko ajan alaspäin.Nyt jos sais paremmin.En tiiä..

no mutta onko järkee enää 3 vuotiaalle ostaa toisia rattaita? mä pukkaisin noilla sen mitä enää tarvii. ja sit myisin pois.

Niin ei varmaan ookaan järkee.Ehkä oon myymässä noita rahapulassa.Mutta kai se järkevin on pitää siihen saakka kun ei enää ollenkaan tarvii.Mut minkä ikäinen istuu viel rattaissa?meidän 2,5 v tyttö ei kyl jaksa tai kehtaa kävellä pitkiä matkoja,hyvä että lyhyempiä..nyt onneksi voi pulkan ottaa mukaan.

Niin ei varmaan ookaan järkee.Ehkä oon myymässä noita rahapulassa.Mutta kai se järkevin on pitää siihen saakka kun ei enää ollenkaan tarvii.Mut minkä ikäinen istuu viel rattaissa?meidän 2,5 v tyttö ei kyl jaksa tai kehtaa kävellä pitkiä matkoja,hyvä että lyhyempiä..nyt onneksi voi pulkan ottaa mukaan.

no yksilöllistä. mut ei meillä enää 3v. oo rattaissa ollu, mut jokainen tyylillään

Sehän riippuu ihan siitä, minkä ikäisen lapsen äiti laittaa istumaan rattaisiin. :D Kai joku istuu vielä 5veenäkin..
Meidän 1v4kk kävelis koko ajan jos antais.. Mutta on sen verran hidasta, että helpompi napata rattaisiin istumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ainenkaan enään ostais mitään rattaita ton ikäselle, että myy noi sit ku ei enää mitään rattaita tarvi

Näin meillä... Ei oo ollu tarvetta muille rattaille ja nyt jo kävelee paljon ta pyöräilee (ikää 2,5v.)

Niin ja varmaan enemmän rahaa sulla palaa, jos nyt myyt ja ostat toiset tilalle. Ja sitten kun niitä joskus myyt, niin et varmaan saa niistä uuden hintaa, joten...
Käytä vaan niitä "loppuun" asti. :)
Huomaat itse, milloin et enää niitä tarvii. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Niin ja varmaan enemmän rahaa sulla palaa, jos nyt myyt ja ostat toiset tilalle. Ja sitten kun niitä joskus myyt, niin et varmaan saa niistä uuden hintaa, joten...
Käytä vaan niitä "loppuun" asti. :)
Huomaat itse, milloin et enää niitä tarvii. ;)

näin minäkin ajattelin.

Kyllä mä vielä olen 2,5 v laittanut rattaisiin.Ja varsinkin jos kaupungille lähdetään.Mutta ilmeisesti se näyttää hurjalle.Kun ei jaksa sitä huutokaan kuunnella,kun ei halua kävellä.Kesällä toi pyörä olis ok.

meillä on ollut vielä 3v8kk ikäinen rattaissa...joo ihan totta. no lapsi on kaks vuotiaan kokoinen (erityislapsi).
meillä ois nyt tarpeettomat brio pony rattaat kuomulla, ostettu 2006 tammikuussa (väriltään musta-harmaat) erittäin siistit ja täysin ehjät, ei uusille kalpene. kunnon perusrattaat hyvillä renkailla,tavarakorilla ja mikä parasta on kevyet.
ei siis enään tarvita kun on erityisrattaatkin.

Yhteistyössä