Paljon vois laittaa hintapyyntiä rumille, mutta hyville ja uusille kahvikupposille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli tätä sarjaa on uutena paketissa 4xkuppia + 4x lautasta.

paljonko hintaa kun vien kirppikselle?

lähinnä haluan eroon, kun muitakin kuppeja on... ja nuo ei tosiaan koskaan päädy meillä käyttöön...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eli tätä sarjaa on uutena paketissa 4xkuppia + 4x lautasta.

paljonko hintaa kun vien kirppikselle?

lähinnä haluan eroon, kun muitakin kuppeja on... ja nuo ei tosiaan koskaan päädy meillä käyttöön...

http://shop.kultakeramiikka.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Kulta/Products/31470

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Ehkä kympillä koko satsi?

Tätä tulin myös ehdottamaan.

ja varmasti menee kaupaksi!

voisin laittaa kympin, mutta itse en kyllä maksaisi ehkä niinkään paljoa, joten maksaakohan kukaan muukaan?

meidän kirppiksellä todella vähän astioita myynnissä, en saanut oiken suuntaa-antavaa tietoa siitä, mitä hintoja on tavallisesti pyydetty astioista..

Paa kymppi vaan, yhdelle ruma voi toiselle olla upea, se on niin makuasia. Ovat kuitenkin käyttämättömiä. Eivät minustakaan ihan järkkyjä jonnekin mökille tai rantasaunalle..

Varmasti menee kympillä. Jotkut kun keräävät noita. Itse keräsin aikanaan kans yhden kultakeramiikan astiaston, jonka myin ja sain ihan kiitettävän summan. Laittaisin itse hinta ainakin 4e per kuppi ja lautanen.

Mun mielestä noi on ihan nättejä, voisin ostaa kympillä kirppikseltä. Hiukan enemmänkin voisin jopa maksaa, jos ne on ihan alkuperäispakkauksessa ja varmasti käyttämättömiä.

Yhteistyössä