Paljon varaisitte per päivä rahaa kahdelle aikuiselle lomamatkalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomahaaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomahaaveilija

Vieras
Kohde tyyliin, Turkki, Kreikka tms...

Ensimmäistä kertaa ollaan käytännössä pappia kyydissä, ja polttelee polttelee nuo roposet tuolla matkasäästötilillä, että josko sitä kohta voisi alkaa matkaa varailemaan :)

Millä pärjäilisi silleen mukavasti, söisi ja joisi, ostelisi jo jotain mukavaakin :)

Turkissa pärjää aika halvalla. 50-100e per päivä, jos tosiaan vaan syö, käy jossakin retkillä välillä ja ostaa jtn pientä.

PS: pakko sanoa! Suosittelen ennemmin kaupunkilomaa! Niistä saa niin paljon enemmän irti. Euroopan pääkaupungit ovat aivan mahtavia ja keskenään niin erilaisia!

Meillä on yleensä ollut satanen per päivä suunniteltu kulutus. Välillä menee enemmän ja välillä vähemmän mut tuo on se tähdätty summa. Joku varahommahan on hyvä olla sen varalle kun kaikki menee vituiksi.

Turkissa pärjää aika halvalla. 50-100e per päivä, jos tosiaan vaan syö, käy jossakin retkillä välillä ja ostaa jtn pientä.

PS: pakko sanoa! Suosittelen ennemmin kaupunkilomaa! Niistä saa niin paljon enemmän irti. Euroopan pääkaupungit ovat aivan mahtavia ja keskenään niin erilaisia!

Eikun nyt olisi ehdottomasti päästävä löhöilemään! :D Yllättävän vähällä näyttäisi pärjäävän, ehkäpä sitä voisi alkaa jo lomia katselemaan :)

Eikun nyt olisi ehdottomasti päästävä löhöilemään! :D Yllättävän vähällä näyttäisi pärjäävän, ehkäpä sitä voisi alkaa jo lomia katselemaan :)

Tuskin siellä enempää maksaa kuin suomessakaan maksaisi, mietit vähän mitä teette ja ajattelet vaikka suomen hinnoilla niin ei tule yllätyksiä. Jos haluatte mennä sukeltamaan yms. perusjuttujen syöminen ja makuu rannalla, lisäksi, voi tehdä jonkin näkösen aukon varoihin.

Olisiko mitään hyviä paikkoja mitä suosittelisitte? Tarkoitus olisi yrittää olla romanttisia, nauttia auringosta ja rannasta :)

Mies ei puhu englantia, minä sellaista millä ehkäpä pärjää. Suhteellisen helppo kohde mielellään, koska tod näköisesti minä tulen olemaan matkanjohtaja, ja koitan pitää pirttihirmuni aisoissa :D

Mä oon yleensä varannut 1000€/vko, niin ei oo sitten tarvinut ravintoloissa miettiä, mitä on varaa syödä tai voinko nyt ostaa sitä tai tätä. Itse tahdon lomailla rennosti ja kunnon budjetilla harvemmin, kun pennejä laskien useasti. Eikä se haittaa, jos rahaa jää vähän ylikin. Koskaan kun ei tiedä, mitä matkalla tapahtuu.

Yhteistyössä